Dom je tam, kjer je srce

Za nami so prazniki in krajše počitnice. Vremenu primerno je bilo časa dovolj tudi za ustvarjanje. Danes delim z vami prizor s podeželja.  


Te idilične hiške so me osvojile na mah. Odločila sem se za pokončno osnovo, zato sem uporabila le dve. V setu so tri. Lahko jih poljubno sestavljamo in menjamo barve fasad. Z malo truda lahko sestavimo vasico. 
Za razgibano pokrajino sem uporabila več odtenkov zelenega papirja z laneno strukturo. 


Cesta je izrezana s škarjami in prilepljena med hiški in hribčke. Zelenje v ozadju so pravzaprav oblaki, ki sem jim tokrat namenila drugo vlogo 😊. Na koncu sem narisala še jato ptic, ker mi je bil levi zgornji kot prazen.       



Izzivi:
Lepo se imejte.
Janja
-------------------------------------
Rezalne šablone:
- Honey Bee: Spring Cottage Village, Couttage Countryside
- CottageCutz: Country Farm Barn (drevo)
-------------------------------------

Komentarji

  1. The scene you have created with these cuts is charming! Beautiful colors and paper patterns; just wonderful! So happy you shared with us at Path of Positivity! ~Katrina

    OdgovoriIzbriši
  2. Podeželska spokojnost. Zelo lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.