73. Izziv - Enobarvno

... vstopamo v leto 2013 na Craft-alnici.

Zima nam ne ponuja veliko barv. Vse je sivo, zavito v meglo ali zamolklo rjavo.

Pa poglejmo kako je meni uspelo ujeti rjave odtenke na voščilnici.


Ribice so malo podobne mini krekerjem :). Posula sem jih z bleščicami.


Izdelana je tudi notranjost voščilnice.   


Škoda, ker se na naslednji ne vidi kovinski lesk pločevine. Verjemite mi ... hudo se sveti :).


Pokukajte tudi k ostalim članicam ustvarjalnega tima: Manueli, Simoni in Lili. Pridružite se nam.

Izzivi
Inky Chicks - izziv #1
Card Makin Mamas - izziv anything goes
Divas by design challenge blog -  izziv anything goes
 ............................................
štampiljka -               Sugar Nellie 2010 - tiny tiddler 
                                 Personal Impressions - vintage car
kovinske šablone -   Cheery Lynn Designs - fanciful flourish
                                 Magnolia DooHickey swirly butterfly 
                                 MFT Die-namics - woodgrain fence 
                                 MFT Die-namics -  jumbo ric rac        
                                 MB - brand new bicycle
                                 Cuttlebug - fish  
                                 Spellbinders nestabilities - deckled rectangles large
barvanje -                 Distress markerji in Distress blazinice
bleščice -                  Ranger stickles - frosted lace
                                Tattered Angels glimmer glam - chandelier
dodatki -                  zakovice, vrvica
osnova prve voščilnice je eko karton
............................................

Lepo se imejte, Janja

Komentarji

  1. Zelo lepi voščilnici v rjavih tonih. Barvanje vrhunsko Janja,
    lep dan Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno, Janja! Rjava, ki mi je tako priljubljena, saj deluje toplo in prijetno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Izjemna je! Samo gledam in se cudim tej krasni postavitvi in barvam!

    OdgovoriIzbriši
  4. Super ti je uspelo ujeti rjave odtenke v voščilnico! Obe sta čudoviti :-) Tvoje barvanje in smisel za postavitev pa je vredno vsega občudovanja.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čeprav v eni barvi, si z odtenki ustvarila takšno barvitost, da kar žarijo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepi, tudi v nevsakdanji barvi. Ribice pa res spominjajo na krekerje.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepa, lepa ribička, pa z kolesom se je pripeljala na ribičijo ??

    Fino si skombinirala oba odtisa v krasni rjavi voščilnici.

    Pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  8. Ni lahko pobarvati odtisek v enobarvnem odtenku, čeprav bi na prvi pogled človek tako mislil. Tebi to odlično uspeva in naredila si dve rjavi krasotici. Ribice so mi tako posrečene, kolo prislonjeno na ograjo samo čaka na vožnjo :) AVTO pa prekrasna voščilnica in presneti fotoaparati, da nam takole zagodejo. Prepričana sem, da se lepo metalno sveti:)
    Lep pozdrav Janja, Zvezda

    OdgovoriIzbriši
  9. O, super monokromatski sta. Lepo ti je uspelo uloviti vse rjave odtenke.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepo si naredila. Monokromatsko ti gre odlično od rok, obe čestitki sta krasni.

    OdgovoriIzbriši
  11. Res sta prečudoviti. Profesionalno pobarvani, postavitev wau!
    Lep!
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  12. Tako kot vedno... čudoviti voščilnici. Prva mi je sploh všeč. Prikupna, lepa, prisrčna. čudovita. Navdušena sem!

    lp, Sara

    OdgovoriIzbriši
  13. Obe sta čudoviti, a mi je druga malenkost bolj všeč :-)
    Pobarvano je pa itaq zakon.

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudovito, izdelana notranjost, avto vse.Res lepo in zanimivo!

    OdgovoriIzbriši
  15. Obe čestitki sta fenomenalni!

    OdgovoriIzbriši
  16. Gorgeous Janja...:o)

    big hugs Vicky xx

    OdgovoriIzbriši
  17. Janja čudoviti voščilnici!!!! Rjave odtenke si super ujela prav v obe! Škoda, da se ne vidi lesk avtomobila. (Poskusi s sončno svetlobo.)
    Pozdrav, Barbara GR

    OdgovoriIzbriši
  18. Čudoviti sta, predvsem prva mi je zaradi vsega fantastična! Super postavitev, super si vse skupaj skombinirala in dobro pobarvala enobarvno :-))

    OdgovoriIzbriši
  19. Čudoviti odtenki rjave in dve prečudoviti celoti!

    OdgovoriIzbriši
  20. Wow, tvoje barvanje me zmeraj navdošuje... ČUDOVITO!

    OdgovoriIzbriši
  21. Obe čudoviti, dodelani v nulo s krasnimi detajli.

    OdgovoriIzbriši
  22. Se strinjam z že povedanim, zelo, zelo lepo pobarvano in skupaj v celoti sestavljeno, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  23. Mi je zelo žal, da zaradi pomanjkanja časa zamujam take čudovite umetnine! Sem pa seveda pregledala vse za nazaj....
    Pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  24. Uau obe sta krasni in všeč mi je kako si okrasila tudi notranjost voščilnice. lp

    OdgovoriIzbriši
  25. joj janja, ko sem tole videla, mi je bilo prav toplo pri srcu - barve, ki so pisane meni na kožo! tako lepo si tole vse naredila, da lahko samo gledam z izbuljenimi očmi in odprtimi usti!
    tvoje izdelki so več kot super narejeni - mislim, da ne vem pesežnika ...
    lp

    OdgovoriIzbriši
  26. Vauuuu, kako odlično. Res moraš biti pravi umetnik, da znaš pričarato vse te odtenke ene barve. Videti je prav noro lepo, tako prva kot druga.

    OdgovoriIzbriši
  27. No tudi enobarvno je s tvojim čudovitim barvanjem "večbarvno" prav zavidam ti ta izjemen talent! Čudovite voščilnice in zelo zanimiv izziv! Imam še nekaj dni časa do izteka, morda se pa lotim, nažalost me je zapustila vsa inspiracija! Huh!
    Lep pozdravček
    D.

    OdgovoriIzbriši
  28. Beautifully done . Your coloring is awesome. Thanks for joining in at Card Makin' Mamas.
    Lisa

    OdgovoriIzbriši
  29. Janja, prekrasni sta...sploh pa mi je prva všeč. Super si opremila tudi notranjost... :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.