Ljubo doma, kdor ga ima

Pozdravljeni. Za danes sem pripravila dve kartici z luštnima hiškama iz izdaje - čarobni vrt.


Uporabila sem:
- CottageCutz šablone: Cottage w/Petal Roof, Mushroom House
- belo osnovo: 10,8 x 14 cm (4.25 x 5.5"), prepognjena
- potiskan papir: 10,2 x 13,2 cm (4 x 5.20")
- barvni karton
- barvne blazinice
- lepilo, obojestranski lepilni trak, samolepilne penaste blazinice

Čeprav mi je všeč ustvarjanje z veliko izrezi, sem se odločila, da tokrat ustvarim preprosto sceno. Postavitev je enaka pri obeh.



Za več podrobnosti, prosim pojdite na Scrapping Cottage blog.



Lepo se imejte.
Janja

 

Komentarji

  1. Kakšen lep dom si ustvarila za gozdne palčke. Obe voščilnici sta mali mojstrovini.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jej, kako zelo simpatični voščilnici. :-) Čarobna domovanja gozdnim palčkom in vilam si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako zelo sta lepi. Ti si prava mojstrica sestavljanja teh drobnih koščkov v prekrasno celoto. Bravo!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.