Naj sneži / Let it snow

Pozdravljeni. Vstopili smo v predzadnji mesec leta. Sneg nas še ni presenetil in zato sem za debelo snežno odejo danes poskrbela sama.
  

za voščilnico potrebujemo:
- CottageCutz šablone: winter snowman, jingle bells, snowy tree, oval set
- belo osnovo: 13,5 x 13,5 cm (5.3 x 5.3"), prepognjena
- potiskan papir: 12,7 x 12,7 cm (5 x 5")
- bel in barvni karton
- Distress ink: Iced Spruce, Mowed Lawn, Tumbled Glass

Prikupen snežak ima namesto korenja kot oglje črn nos.

Vsepovsod je prava zima, bel snežak pa nosa nima.
Zajec, ki ni dolgo jedel, mu ponoči ga je snedel.

Če vas zanima, kako je voščilnica izdelana, prosim obiščite Scrapping Cottage blog. Pa ne pozabite preveriti kdo so izžrebanke sedmega izziva.


Lepo se imejte.
Janja

  

  

Komentarji

  1. Pri tebi sneg, jaz pa še na morju :) Čudovita voščilnica in všeč mi je večplastnost smrek, ki daje vtis 3D dimenzije.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ta snežak je res prikupen. Ubožec, je skoraj ostal brez nosa, le mu ne bi nataknila oglja ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita je. Luštkan snežak.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz sem pa že z morja in mi prav paše pogled na zimsko pokrajino. Tudi meni so najprej padle v oči krasne smreke...res izgledajo kot v 3D zasneženem gozdu. Pa ta ubogi snežak....saj vem, da so živali lačne, ampak daj mu vtakni kakšen korenček viška pod kapo, čeprav je tudi ta kos oglja prav prikupen dodatek za nos.
    Sem pa spet opazila, da na CC blogu ni linka za prijavo voščilnic, ne vem, ali je to v navadi in kasneje pripopate ta link ali je spet ušel nekam, ker mu na tej strani preprosto ni všeč:-))...hvala....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Mojca,
      nisem pozabila dodati gumba za prijavo. Moja objava na SC blogu je prva v novem mesecu in zato so v njej, objavljene tudi izžrebanke prejšnjega izziva. Lp

      Izbriši
  5. O kako lepo, čudovito... LP:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Preslatka je, super su mi boje skoje si odabrala!!
    ♥Pozdrav vALENTINA♥

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlično si izdelala to zimsko sceno, prav pravljična je.

    OdgovoriIzbriši
  8. Prav nič ne pogrešam snega. Priznam pa da si s tole voščilnico v živo prebudila spomin na pol metra zaneženo pokrajino. Še dobr da ni tako. Bi blo treba it kidat.

    OdgovoriIzbriši
  9. Janja, prava zimska pravljica, na kateri ne sme manjkati snežek. Lepo je, ker so od zadaj smreke čisto bele, na sprednjih pa je bil sneg potreben, da so otroci naredili snežaka :)
    Čestitam nagrajenkama.

    OdgovoriIzbriši
  10. Jej, kako kjut voščilnica. Popolna je. Lepo zimsko idilo si nam pričarala.

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasna zimska idila. In še sreča, da se je našel košček oglja, da snežak, revež, ni brez nosu ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. Ijoj, kako simpatična voščilnica! Snežakeca si dobro zamotala v šal in kapo, da ga ne bo zeblo in ga postavila pred čudovit, zasneženi smrekov gozdiček. :-)

    OdgovoriIzbriši
  13. Kako lep barvni efekt z dobro izbranimi barvami. Čudovit gozd me je čisto očaral. Prelepo.

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudovito zimsko sceno si naredila. In tale snežak je prav simpatičen.

    OdgovoriIzbriši
  15. Kako prisrčna voščilnica, prava zimska pravljica.

    OdgovoriIzbriši
  16. Zelo lepo zimsko idilo si nam pričarala, ampak v resnici si pa še ne želim snega in zime. Na voščilnici mi zadostuje. Lp

    OdgovoriIzbriši
  17. Luštna voščilnica. Tale snežak je zelo prikupen s tem medvedjim nosom :-))

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.