Najstniki

Po kratkem premoru, me je izziv na Craft-alnici spodbudil, da sem pohitela in pripravila voščilnici za mlajša vnuka. Najstarejši je rojstni dan praznoval v začetku leta, mlajša dva to še čaka konec poletja in v začetku jeseni. Ker ne spremljajo moje spletne strani, ju lahko delim z vami 😏.


Izbrala sem čepico s ščitnikom in športne copate za oba. Tudi postavitev nisem spreminjala, le barve so izbrane glede na njuno popoldansko udejstvovanje (košarka, odbojka in taborniki). 



Izzivi:

Lepo se imejte
Janja
-----------------------------------------
rezalne šablone:
- CottageCutz: Baseball Cap, Baseball Phrases
- By Lene: Sneakers
- Najlepši par: Adventne številke
- The Greetery: Crimped Frame
-----------------------------------------

Komentarji

  1. A fabulous design for a boy's birthday card, love the die cuts and papers- looks great in both colour ways. Thank you for sharing at Crafty Catz
    Chris
    x

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasni sta, kot vedno izdelani v nulo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Two fabulous cards! The dies and colors are so fun! Thanks for playing along at Seize the Birthday.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito in kot nalašč za najstnike.

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Janja, vedno me razveseliš s svojimi voščilnicami. Imaš izreden občutek za kombiniranje različnih elementov v skladno celoto. Krasni fantovski voščilnici. Zanima me, kje kupuješ šablone By Lene? Zanimive motive imajo.

    OdgovoriIzbriši
  6. LOVE both these awesome cards! Those images are so fun - Thanks for joining in at STB

    OdgovoriIzbriši
  7. Boys cards are so difficult sometimes but you did a fabulous job!! Thanks so very much for joining us this time at the Dragonfly dream Challenge

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala, ker z zelo lepo najstniško voščilnico sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  9. Waw, kako lepo si ujela barve in elemente. In to v dveh barvnih različicah. Zelo zelo lepo!!!
    Hvala, ker si s svojo čudovito voščilnico sodelovala pri CRAFT-alnici, kjer sem bila gostja. Lp, Anka

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.