Pustolovščinam naproti

Za okroglo praznovanje 80-letnika sem naredila voščilnico, ki jo danes delim z vami.


Želja je bila, da na voščilnico postavim avto, saj je darilo povezano prav z njim. 
Cesto sem izrezala z rezalnikom, dodala ob straneh travo in prometni znak s številko. Zgornji del voščilnice pa zapolnila z robnim izrezom stolpnic. Izrezala sem jih 2x v dveh različnih odtenkih.    


Izzivi:


Lepo se imejte.
Janja
-----------------------------------------
rezalne šablone:
- Spellbinders: Sunday Drive, Sunday Sunset Drive
- MFT Die-namics: Grassy Hills
- Lifestyle Crafts - Circles
- Technique Tuesday - Small Numbers
- AliExpress: Building Edge 
------------------------------------------ 

Komentarji

  1. Krasna je. Naj bo gospodu vožnja varna in namenjena lepim ciljem.

    OdgovoriIzbriši
  2. Waaaw vedno znova me pustiš odprtih ust. Hvala za idejo s cestoin postavitvijo ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. What a great card! Love the "city" he is driving into! Thanks for joining in at TMR

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.