Pelargonija

Ena najstarejših in najbolj pogostih okenskih in balkonskih rastlin. V tem času bujno cvetijo.   

Sama pelargonij nimam, a so me premamile rezalne šablone. Izrezi so precej veliki, tako, da sem morala A2 osnovo, ki jo po navadi uporabljam, zamenjati za nekoliko višjo. Za prvič sem izbrala rdečo in roza barvo.




    

Lepo se imejte.
Janja
-------------------------------------
rezalne šablone:
- The Greetery - Geranium, Pretty Pot
- Penny Black - Wood Floors
- Najlepši par - Slonček (pentlja)
štampiljke: 
- Art Butik - Rojstni Dan
--------------------------------------

Komentarji

  1. Vau, videti so kot prave, prav neverjetno! Meni so takšne še bolj všeč, ker jih ni treba zalivati :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Pelargonije so res ene najbolj hvaležnih in cvetočih rožic. Janja, čudoviti voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako čudoviti voščilnici. Tvoje pelargonije so kot prave. Me sploh ne preseneča, da so te šablone premamile...

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoji pelargoniji lepo cvetita. Pa niti zalivati ju ni potrebno. :-) Krasni voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudoviti, sploh rdeča. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Navdušena nad tvojimi rožami, se jim vidi, da lepo skrbiš zanje:)
    LP Andreja

    OdgovoriIzbriši
  7. Waw zelo lepo. Ste rezalne sablone kupili na njihi spletni strani The greetery?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Rezalne šablone si bile kupljene v spletni trgovini The Greetery.

      Izbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.