Gremo v planine

Danes voščilnica za planinca in ljubitelja narave.                                                                                    

Okvir je iz valovite lepenke, izrezan z dvema kvadratnima šablonama. Narahlo sem ga senčila z gobico in belo akrilno barvo. 

Na koncu se nisem ustavila le pri planincu. Dokončala sem tudi voščilnico za strastnega gobarja. Da pa ne bi bili popolnoma enaki, sem postavitev zrcalno obrnila in nahrbtnik zamenjala s polno košaro gob. Gojzarji pa so primerna obutev za oba. Le ujeda je medtem že odletela. Zamenjalo jo je sonce, ki še sramežljivo kuka izza gora.



Lepo se imejte.
Janja
------------------------------------
rezalne šablone:
- CottageCutz: Snowy Mountains, Magical Forest (mušnici, detelja), Safari Adventure Gang (daljnogled), Old Farm Fence, Rustic Sign & Trees (smreka), Mushrooms & Greenery (praprot), Duckling In Easter Basket (košara), Mushrooms Mini 
- Charlie & Paulchen: Hiking Boots, Backpack & Buckles
- Magnolia DooHickey: Wooden Sign
- Paper Discovery: In The Country (zelenje v ozadju, ptica)
plastična šablona:
- My Favorite Things: Rolling Clouds
------------------------------------ 

Komentarji

  1. Jej, kako lepo! Krasna scena tako za planinca kot gobarja. Kot da gledam fotografiji. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ponovno dve prekrasni voščilnico in dodelani do podtakosti. Janja, vesela sem, da si ponovno začela ustvarjati, da bom lahko uživala ob tvojih kreacijah. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudoviti gozdni voščilnici. Dodatkov pa je toliko, da si je potrebno vzeti čas, da vse pregledam. 😉

    OdgovoriIzbriši
  4. Uau, kako sta lepi obe. Tako košaro in gobice pa bi morala nabaviti tudi sama. Velikokrat je povpraševanje po voščilnicah za gobarje, pa nimam nič pametnega...

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito, kar stožilo se mi je po gorah in planinskih pohodih.

    OdgovoriIzbriši
  6. Waww,kako sta obe lepi.Ena lepša od druge in toooliko detajlov na vsaki.

    OdgovoriIzbriši
  7. Janja nikar se ne čudi, danes me je zaneslo na tvoj blog in tako sem prispela do objave pred letom dni. Dobro si zapolnila obe voščilnici, oba sta odlično opremljena in gobar se po moje še danes ukvarja s čiščenjem gob:))). Lep pozdrav Andreja

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.