Matematika

V začetku marca sem oddala voščilnico za profesorico matematike. Kot mnogokrat do zdaj, sem v celotno zgodbo vpletla živali.
Pa poglejmo, kako poteka pouk ... pššš, da ne zmotimo pouka :).


Danes imajo na urniku matematiko ježki.
Šolska tabla je postavljena dovolj visoko, da se ob njej lahko zvrstijo vsi šoloobvezni prebivalci gozda različnih velikosti. Tudi tisti najmanjši. Zanje je iznajdljiva profesorica pripravila lestev.

Notranjosti voščilnice nisem veliko krasila. Dodala sem žep in nekaj dodatkov.



Lepo se imejte.
Janja
---------------------------------
rezalne šablone:
- CottageCutz: little owl, valentine hedgehog, fall fox & hedgehog, baking gnomes, stitched rectangle set
- SugarPea Desigs: notebook journal card
- Immpression Obsession: tied line border
- MFT Die-namics: stitched square scallop frames, stitched scallop basic edhes
---------------------------------

Komentarji

  1. Kako prisrčna voščilnica! Ježki so pridno poslušali v šoli in znajo rešiti tudi komplicirane račune. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hmmm, le kateri razred že ima tako težke račune? 😃 Učiteljica pa se je znašla z lestvijo? Lepa voščilnica z ljubkimi ježki.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala za čudovito pravljico, ki je v svet pospremila tako prikupno voščilnico. Si pobožala mojo pravljično, ustvarjalno in učiteljsko dušo. Hvala, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna. S čem si pa tablo pobarvala?
    Lp, t.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako čudovita in prikupna voščilnica. Navdušena sem nad tvojim slogom in natančnostjo.

    OdgovoriIzbriši
  6. res, kako lepo, te barve in natančnost. in seveda tako izvirno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Janja, čudovito in natančno kot vedno si izdelala tudi to voščilnico in kot vedno je polna drobnih detajlov, tudi notranjost je čudovita.
    Bodi lepo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Vsaka tvoja voščilnica je nova pravljica. Ta šolska mi je še posebej pri srcu. Tako lepo si jo ustvarila z vsemi detajli in tvojo natančnostjo. in potem še ta čudovito okrašena notranjost. Zelo lepo! :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.