Pomladne žabe

Novi žabici iz pomladne izdaje sta tako simpatični, da se jima preprosto nisem mogla upreti.


- CottageCutz šablona: Spring frogs
- bela osnova: 10,8 x 14 cm (4 1/4 x 5 1/2"), prepognjena
- zelen karton v različnih odtenkih
- barvne blazinice
- barvni markerji
- lepilo, obojestranski lepilni trak, samolepilne penaste blazinice


Za več podrobnosti, prosim pojdite na Scrapping Cottage blog.


Lepo se imejte.
Janja

Komentarji

  1. Res sta luštni. It tako lepo mlako si jima ustvarila za ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  2. O Janja, kako si pa tole super skombinirala, zelo simpatično. Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo kako sta simpatični. Lepa voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  4. U, pravi uživačici! :-) Krasno si sestavila voščilnico. Ribnik mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je! Regici pa prav fletni...

    OdgovoriIzbriši
  6. Ojoj, kako sta pa ti dve žabici cort! Pa tako lepo okolje si jima ustvarila!

    OdgovoriIzbriši
  7. Tale voščilnica mi je pa tako všeč. Čudovita je. Žabici sta me pa tako očarali in sta mi tako ljubki, da bi ju kar posvojila. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Žabe svatbo so imele! :) Meni ene izmed najbolj prisrčnih živalic, tako v resnici kot tudi na voščilnici.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.