Monstera

V marcu praznuje 10. obletnico prvi slovenski blog z izzivi Craft-alnica.
Čestitam dekleta. Želim vam še veliko zanimivih in uspešnih izzivov.

Na Craft-alnico me veže nekaj let in prijetnih spominov. Z veseljem sem se odzvala povabilu na skupno ustvarjanje.


Tema izziva je skica.


Za osrednji motiv sem izbrala markantno monstero.



Lepo se imejte.
Janja
-------------------------------
rezalne šablone:
Altenew - monstera 3D
Najlepši par - voščila na vrvici
CottageCutz - stitched circle set
Crea-Nest-Lies - squares with rough edges
------------------------------- 

Komentarji

  1. O, kako zelo lepa interpretacija skice! S čudovito voščilnico si se pridružila praznovanju. Monstera je pa res markantna. Lepo skrbiš zanjo, saj je izgubila samo tri liste. Pri meni bi bila že brez vseh. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Janja hvala, da si se nam pridružila s tako lepo voščilnico!

    OdgovoriIzbriši
  3. Janja kako zelo sem vesela tvoje družbe. Seveda je tvoja upodobite skice kakor veno fantastična. Monstera je res markantna.
    Hvala ti za družbo na praznovanju naše Craft-alnice.

    OdgovoriIzbriši
  4. Janja, čudovito voščilnico si ustvarila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita voščilnica. Lepo, da si se pridružila dekletom pri praznovanju okrogle obletnice.

    OdgovoriIzbriši
  6. Všeč so mi tile dvobarvni listi in sploh cela voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super si ustvarjala po izzivu. Tile listki so enkratni.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovito sestavljena voščilnica, čudovit motiv in meni tako ljube barve.

    OdgovoriIzbriši
  9. Janja, kako lepo je ponovno občudovati delo izpod tvojih rok - mogočna in praznična je tvoja monstera, z dvobarvnostjo si dodala imeniten pridih 3D učinka.
    lepo, lepo bodi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita voščilnica. Izdelana perfektno kot vedno!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovita je. Krasno si uporabila skico.

    OdgovoriIzbriši
  12. Janja, vesela sem, da si se odzvala našemu povabilu :-))
    Zelo lepo voščilnico si naredila in krasno uporabila skico. Monstera je čudovita!

    OdgovoriIzbriši
  13. Minimalistična, ampak tako bogata je tale tvoja monstera. Res izjemno, kak 3D efekt dobi, ko ji dodaš več odtenkov. Krasno!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.