Okrogli obletnici

Prav veliko novega se ne dogaja v moji ustvarjalnici. Dva izdelka za okrogli obletnici pa danes le lahko delim z vami. Dokončala sem ju konec lanskega leta in na začetku januarja.
Za prvo sem pripravila škatlico presenečenja.


Pisalno mizo sem izrezala z olfa nožem iz kapa plošče, ki sem jo prekrila s papirjem.



Če sem imela pri prvi kar nekaj podatkov, jih pri naslednji voščilnici, ni bilo. Vse, kar sem vedela o slavljencu, je bilo, da najraje gleda TV in rešuje križanke v dnevni sobi. 
Na koncu smo bili zadovoljni vsi :).  



Lepo se imejte.
Janja
---------------------------------------
štampiljke:
Ustvarjalni dotik - pustolovščina čaka
Marianne Design - mail around the world
rezalne šablone:
CottageCutz - sweetheart tiered cake, rufus the hound, build-a-bow, vintage loveseat & chair,            curtains w/ rod, vintage TV & phone, floor lamps, rugs & plant  
Najlepši par - voščila na vrvici
MFT Die-namics - stitched scallop basic edges, you mean the world to me, bottlecap letters,              bottlecap numbers 
Marianne Design - suitcase
Memory Box - virtuoso music
Frantic Stamper - dancing the night away
SugarPea Designs - notebook journal card
Sizzix - mini paper rosettes
Go Kreate - concentric tag #1
---------------------------------------

Komentarji

  1. Janja, na obeh tvojih mojstrovinah je toliko detajlov. In vsaj zase je vreden občudovanja. Sploh s pisalno mizo, ki si jo izdelala sama, sem navdušena. Pa še toliko stvari je na njej. Vse v nulo preštudirano in izdelano!

    OdgovoriIzbriši
  2. Uh,tole pa je mojstrovina.Natančno izdelano,barvna uskladitev....prekrasno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Janja, moj poklon. Krasno kot znaš samo ti. Vse dovršeno do potankosti.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Vau, fantastična izdelka si naredila. Toliko detajlov je verjetno zahtevalo kar nekaj preciznosti in dela. Res lepo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Janja ti si res neverjetna ustvarjalka. Občudujem tvojo dovršenost in natančnost.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasni sta! Obe sta polni čudovitih detajlov.

    OdgovoriIzbriši
  7. Janja, karkoli narediš je čudovito in estetsko dovršeno. Praviš, da prav veliko ne ustvarjaš - saj imaš s takima projektoma kar nekaj dela:). Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.