Noč čarovnic / Halloween

Noč čarovnic zaznamuje noč z 31. oktobra na 1. november. Ker je srhljiva noč skoraj pred vrati, sem za današnjo objavo na Scrapping Cottage blogu pripravila kartico na to temo. Izbrala sem CottageCutz šablono volkodlaka.


Za voščilnico potrebujemo:
- belo osnovo: 11 x 14 cm (4.3 x 5.5"), prepognjena
- bel karton: 10 x 13,2 cm (3.9 x 5.2")
- Distress ink: Stormy Sky, Black Soot
- belo barvo
- maskirni papir

Iz maskirnega papirja s škarjami izrežemo meglice in s 4. šablono iz seta izrežemo krog. Prilepimo jih na bel karton.


Celotno površino premažemo z valjčkom in Distress ink blazinico Stormy Sky. Po končanem delu odstranimo maskirni papir. Z belo barvo in čopičem popravimo meglice, na mestih, kjer je barva ušla za maskirni papir. Senčimo robove z Distress ink blazinico Black Soot, odtisnemo golo drevje in jato ptic.
Iz črnega kartona izrežemo volkodlaka s šablono werewolf in štiri smreke s šablono snowy tree.



Na pripravljeno ozadje pritrdimo izreze.



In knjižno kazalo.
Iz barvnih kartonov pripravimo izreze s šablonami: witchy ghost, brooms & witch hat in spiderweb.


S šablono fancy bookmark izrežemo le zgornji del knjižnega kazala. Preostanek izrežemo s škarjami. Pritrdimo izreze, vstavimo vrvico in dodamo lesene koralde.



Pa veselo branje.


V mesecu oktobru na Scrapping Cottage blogu teče izziv #7 - jesen.
Čas za prijavo je do konca meseca.

Lepo se imejte. 
Janja 

  

  

  


Komentarji

  1. Čudovita kartica, všeč mi je barvna kombinacija :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Janja, prva je fantastična. Meglice zgledajo čisto resnične in celotna scena je super narejena.
    Knjižna kazala pa so primerna za kakšne kriminalke ... :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Fenomenalni prikaz in čudovita končna izdelka
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Uau, fantastična scena. Čisto sem navdušena!

    OdgovoriIzbriši
  5. Nora scena. Prav umetniško je izpadlo. Čeprav nisem ljubitelj Hallowen tematike, si me s tem volkodlakom prav spomnila na eno mojo priljubljeno vampirsko TV serijo ;-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Wow, Janja kakšna svetovna scena. Res obvladaš. In tole knjižno kazalo je tudi nadvse navihano in cart.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitka je predivna, posebno mi je pozadina super, bookmark je odličan!!
    ♥Pozdrav Valentina♥

    OdgovoriIzbriši
  8. Uau, Janja, pa tole si noro dobro naredila. No kaj pa sploh ti ne narediš popolno... V glavnem odlično in za moje pojme si odlična promotorka CC šablonic. Vse pohvale res, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Fantastično si izdelala voščilnico. Totalno mistična scena. Čisto si me navdušila. :-) Hvala za natančno razlago izdelave. Tole valjčkanje me že dalj časa navdušuje. :-) Knjižna kazala pa so res primerna za kriminalke, kot pravi Helena, ali pa še za kaj bolj napetega. :-))

    OdgovoriIzbriši
  10. to pa je res noro lepo izdelano.

    OdgovoriIzbriši
  11. Uau in se enkat uau, kako si tole spretno pricarala! Zelo lepo in kar jemlje dih!

    OdgovoriIzbriši
  12. Tudi sama sem več kot navdušena nad izdelano sceno. Prava fantazija; no čarovnija.......

    OdgovoriIzbriši
  13. Pri taki sceni bi se ti poklonila tudi sama Agatha Christie in njen Herkule Poirot...Pri povečavi sem si ogledala vse detajle, še posebno belina z meglicami...fascinirana do lune in nazaj. In tale duhec na oranžnem tagcu....pa radovedni pajk.....WAW

    OdgovoriIzbriši
  14. Ja super, strašen volkodlak na čudovito izdelani kartici. Kazalo je pa predvsem nagajivo in zelo kjut :)

    OdgovoriIzbriši
  15. ooo kako čudovito ozadje v skrivnostni noči si ustvarila :-)) Ideja za meglico je fantastična.
    Knjižna kazala pa prikupno strašljiva .-)

    OdgovoriIzbriši
  16. Enkratno nočno sceno si ustvarila. Ne vem, če bi se upala sama tam sprehajati.
    Kazala pa so prikupna in nadvse uporabna.

    OdgovoriIzbriši
  17. Auuuu, prehuda nočna scena s strašnim volkom! Mistična in skrivnostna. In ole maskiranje je prav čarobno. Primerno za pravo kriminalno zgodbo ali kot pravi Mojca, tudi Agatha Christie bi o tem pisala zgodbo. Senčenje z valčkom me že nekaj časa mika.. Prav simpatična halloween kazalka ;)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.