Za opravljen vozniški izpit / For passing the driving test

Pozdravljeni. V junijski izdaji CottageCutz šablon - Home  Sweet Home, sta tudi dve luštni šabloni z avtomobili in ključi. Moja današnja voščilnica za objavo na Scrapping Cottage blogu, je za uspešno opravljen vozniški izpit.


Za voščilnico potrebujemo: 
- belo osnovo za voščilnico: 27 x 13,5 cm (10.6 x 5.3"), prepognemo 
- potiskan papir: 12,7 x 12,7 cm (5 x 5") 
- bel in barvni karton 
- karton v srebrni barvi 
- Distress ink blazinice: Festive Berries, Aged Mahogany, Black Soot 
- vrvico

Avto postavimo v okvir s šivi, ki ga izrežemo z največjo šablono iz seta. Iz potiskanega papirja izrežemo krog. Za napis, ki je natisnjen, uporabimo šabloni dveh osnovnih setov: pravokotniki s šivi in pravokotniki.
Na spodnji del voščilnice pritrdimo trakove v velikosti 12,7 x 1,2 cm (5 x 0.5"), za popestritev.


Iz šablone cars & moving truck sem izbrala športni avto. Izrez avtomobila senčimo z distress blazinicami. Avtomobilski ključ sem izrezala s šablono home sweet home keys.


Sestavimo voščilnico.



Lepo se imejte. 

Janja

Seznam uporabljenih šablon: 

  

  

   

Komentarji

  1. Janja, zraven Vladke, si glavna promotorka SC šablon :) Zelo lepo si skombinirala avto in ključe. Všeč mi je tudi srebrna barva, ki se lepo dopolnjuje z rdečo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super voščilnica in res simpatičen ključek!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa voščilnica in krasne barve.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna voščilnica. Lepe barve, zdaj pa v avto in gasa.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kakšna super ideja. Zelo kreativno, da takole porabiš te šablone. Izvedba pa je tako ali tako 1A :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Janja, super voščilo ob narejenem vozniškem izpitu in tvoj izdelek tako ali tako več kot odličen:). Vse pohvale tudi za lep opis in prikaz uporabljenega. Pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  7. O, kolk je luštna tale! Super si naredila!

    OdgovoriIzbriši
  8. Super voščilnica za novopečenega voznika. Ključek mi je top.
    Lep sončen pozdrav. Z.

    OdgovoriIzbriši
  9. Super čestitka, baš kad sam je vidjela pomislaila sam super za položeni vioazčki ili čestitke na novom autu :D
    ♥Pozdrav Valentina♥

    OdgovoriIzbriši
  10. Res si mojstrica s šablonicami in res idealna promotorka CottageCutz šablon .

    OdgovoriIzbriši
  11. I, kako lušna voščilnica. :-) Enostavna, zelo domiselna in čudovito izdelana. Tole idejo si bom sposodila. Lahko? :-))

    OdgovoriIzbriši
  12. Kako lušna voščilnica za novopečenega voznika. Ključek mi je fenomenalen, ker ima tudi obliko avta zgoraj. Res lepo skombinirano in izdelano.

    OdgovoriIzbriši
  13. Oh, kako mi je všeč! Obvladaš, ni kaj! ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. Čopiči, šablone, papirji... Vse kar naša Janja prime v roke, nastane TOP. Krasna voščilnica. Ključ, me je pa prav posebej nasmejal :).

    OdgovoriIzbriši
  15. Super je. Barvna kombinacija je top.
    Lp, t.

    OdgovoriIzbriši
  16. Zelo lepo voščilnico si naredila :-)) Všeč mi je izbor barv in najbolj se mi dopadejo posrečeni ključi.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.