Darila za rojstni dan / Birthday gifts

Za današnjo objavo na Scrapping Cottage blogu sem pripravila rojstnodnevno voščilnico za mlado dekle. Uporabila sem šablono daril, vrečk in pentelj iz nove serije CottageCutz Birthday.


Paketke sem postavila na belo ozadje, ki sem ga prej pošpricala z distress inki in izrezala z eno od šablon iz seta - kvadrat. Pentlje so šablona - bows, variety.
Rojstnodnevni voščilnici se lepo poda tagec z napisom - gift tag topper.



Če voščilnici želimo priložiti darilno kartico, jo shranimo v malo kuverto. Šablona - gift card envelope . Okrasila sem jo s pentljo build-a-bow in vrtnico - lacey rose


Seznam uporabljenih šablon:

  

           


Lepo se imejte. 
Janja

Komentarji

  1. Krasno darilo, kdo ga ne bi bil vesel.

    OdgovoriIzbriši
  2. O, kako čudovito darilo! prava umetnina!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  3. čudovito...pa sem mislila da mi nekaj časa ne bo treba v CC po nakupih ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito si združila vse te šablone v krasno voščilnico. Dobra ideja, da si ji dodala še kuverto za darilno kartico.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasne kombinacije. Super si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Janja, toliko različnih šablon si združila v krasno celoto. Prava mala mojstrovina sta voščilnica in kuverta za darilni bon.

    OdgovoriIzbriši
  7. Auu, baš je super čestitka a kuverta je prelsatka!!!
    ♥Pozdrav Valentina♥

    OdgovoriIzbriši
  8. čudovito si se poigrala s šablonami in izbrala lepe barve :-))

    OdgovoriIzbriši
  9. Uau, krasen komplet voščilnice in kuvertice.

    OdgovoriIzbriši
  10. Super si kombinirala papir za ozadje in za "zavijanje" darilc. :-) Krasna postavitev.

    OdgovoriIzbriši
  11. prekrasen kompletek, taka lepa postavitev! in te šablone ...

    OdgovoriIzbriši
  12. Barve,ki so meni zelo ljube.Prekrasen kompletek si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  13. Kakšna lepa kolekcija daril, vsa lepo "zapakirana" in na lepem ozadju. Vsaka malenkost je našla pravo mesto in ustvarila čudovito celoto. Zelo, zelo lepa:), lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  14. Saj sem ti rekla, da boš ti tudi s CC šablonami delala čudeže in to si že dokazala. Super ideja in izvedba. Lp

    OdgovoriIzbriši
  15. Prekrasen kompletek z novimi šablonicami....krasna barvna kombinacija in vse dodelano v nulo .

    OdgovoriIzbriši
  16. Krasna darilca, lepo si jih sestavila in umestila na voščilnico. Lepa kombinacija barv in kot dodatek, krasna kuverta za darilno kartico.

    OdgovoriIzbriši
  17. Dodatki poleg same voščilnice se mi zdi, da še bolj zažgejo...vidim da so te CC šablone tako hitro osvojile, da si že posvojila vse njihove "otroke". čao

    OdgovoriIzbriši
  18. Perfektno sestavljena voščilnica. Navdušila me je.

    Marjeta

    OdgovoriIzbriši
  19. Tole je pa pravo draženje z novimi cC šablonami.
    Super so sploh v tvoji izvedbi.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.