95. Izziv - Glasba

Pozdravljeni. Danes je sreda in čas je, za nov izziv v Craft-alnici. Pridružite se nam lahko z izdelkom na temo glasba.

Za uvod malo klasike v rjavih odtenkih. 


Violina je natisnjena, dodala sem ji le odtis pisave in senčila robove.    


Velika pentlja je pritrjena z nekaj šivi in lepilom.


Ob rezanju prozorne folije z olfa nožem, je bil trenutek nepazljivosti dovolj, da imam sedaj grdo porezan prst :(.        


K sreči sem imela naslednjo že narejeno pred poškodbo.
Za ljubitelja róck and rólla.


...........................................

štampiljka -               Mavelu.com - napis 
kovinske šablone -   Spellbinders Nestabilities dies - floral ovals 
                                 Spellbinders Nestabilities dies -  petite ovals LG
                                 Die-namics - rock and roll
                                 Die-namics - fishtail flags layers stax
                                 Memory Box Dies - chloe stem
                                 Nellie's dies - corners
luknjač -                   EK Success - large photo labels   
senčenje                   Distress blazinice
papir -                       eko karton, Tilda - seaside life, We R Memory Keepers - distressed jeans
dodatki -                    trak, washi trak, samolepilne polperle v zlati barvi, zakovici
............................................

Pokukajte tudi k ostalim članicam ustvarjalnega tima: Simoni, Lili in Andreji. Pridružite se nam.

Lepo se imejte, Janja

Komentarji

  1. Super sta obe dve!!!
    Zelo rada spremljam tvoja dela, ker je tvoja raznovrstnost prav neverjetna!
    Lp, t.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasni sta obe. Moške voščilnice mi ponavadi delajo težave, ti si pa to brez problema rešila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. ooooo ta rjava je tako lepa! a tebe je tudi doletela ta nesreča. jaz sem si prejšnji mesec odrezala skor pol blazinice :( vem kako je to. čim hitrejše okrevanje ti želim. lp

    OdgovoriIzbriši
  4. oooooooooo, kako čudoviti!
    krasne moške voščilnice.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Obe sta čudoviti. Hitro pozdravi prst, tudi meni se večkrat zgodi kakšna nerodnost :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudoviti sta, uf, prste pa pazi!

    OdgovoriIzbriši
  7. Auč, to pa boli! Voščilnici pa sta čudoviti. Domiselni in lepo izdelani. Prava paša za oči :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj, včasih mi kar sapo jemljejo kakšni izdelki. Tale voščilnica z violino je Prečudovita. Najlepša.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tudi glasbenike je potrebno kdaj pa kdaj razveseliti :). Čudoviti voščilnici!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  10. Glasbo, kar slišim iz tvoje objave-obe sta prekrasni
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  11. Obe sta čudoviti, ampak prva mi je prav posebna. tako rustikalna, skrivnostna, zanimiva je. Pa čimprejšnje okrevanje prsta.

    OdgovoriIzbriši
  12. Wow, prva me je ostavila bez rijeci, predivna je, a druga je isto lijepa, ali prva je posebna.Želim ti brz oporavak :).
    Lp, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  13. Čudoviti! Kako lepo si na papir prenesla malo klasike in malo rocka!

    OdgovoriIzbriši
  14. Enkratni sta, doma imam same glasbenike in mi že zmanjkuje idej za voščilnice. Tvoji sta me čisto prevzeli.

    OdgovoriIzbriši
  15. Janja, čeprav sta obe nekaj posebnega, mi je prva bližje zaradi barv in dodatkov.

    OdgovoriIzbriši
  16. Moj mož (kitarist v bendu) nima pojma o umetnosti (razen glasbeni) ampak, ko je videl tvojo violino je rekel WAW, je možno, da je čestitka narejena ročno. Verjemi, da boljše pohvale ne moreš dobit. Res je WAW in izziv mi je super. čao

    OdgovoriIzbriši
  17. Oje :( Upam, da se prst kmalu pozdravi in bos lahko znova brez tezav ustvarjala. Obe sta krasni, Janja. In vsec mi je kako si na isto tematiko izdelala dve povsem razlicni cestitki.

    OdgovoriIzbriši
  18. Čudovita je. Pentlja mi je prelepa

    Upam, da se ti prst kmalu zaceli in boš lahko brez bolečin ustvarjala.

    OdgovoriIzbriši
  19. čudoviti voščilnici z lepimi izrezi.
    Jasmina

    OdgovoriIzbriši
  20. Ne vem katera mi je bolj všeč. Aja saj se mi ni potrebno odločiti... Lepi sta obe, vsaka na svoj način!

    OdgovoriIzbriši
  21. Zelo lepi voščilnici, še posebej tista z violino - zelo natančna in prefinjena. Naj se ti prst čim prej zaceli!

    OdgovoriIzbriši
  22. ooo si bila pridna Janja :-))
    Prav vse tri so mi zelo všeč! Vidim, da si tudi ti uporabila Washi trak. Inštrumente pa si tako zelo lepo obdelala, da izgledajo kot pravi!

    OdgovoriIzbriši
  23. sem kar brez besed....prva je takol prekrasno elegantna, da sploh ne rabiš igrat inštrumenta, da bi ti bila všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Čestitki in škatlica ... vse narejeno s tvojo preciznostjo in tvojimi prekrasnimi ustvarjalnimi prsti :)

    OdgovoriIzbriši
  25. Spet sem se malo sprehajala po tvojem blogu in ne morem si kaj, da ne bi komentirala tele prekrasne vizitke. Z eno besedo - ČUDOVITA.

    Marjeta

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.