Kot raca

Vzela sem si nekaj dni počitka. Uživala v brezdelju in zaključila to lenarjenje včeraj z obiskom sejma pri sosedih.  
Pod vtisom sejma, ki se je bohotil v pisanih barvah prihajajočih praznikov,  sejemskega vrveža in polnih vrečk :), sem danes ponovno polna elana.   

Tako sem bila videti v sredo :) ...... brezbarvno, lenobno in zbegano.
Se hecam, ta raca nima nič pri tem :). Prav simpatična mi je bila, ko sem jo dokončala v začetku tedna.

 
Štampiljka Penny Black- Quack?

Papir je iz serije Tilda - frosted bluegreen, dodala sem valovito lepenko, vrvico, ročno izrezane zastavice, luknjač za obrobo in dva razcepka.

Izzivi:
Crafty Calendar Challenge -Spring Clean
2 Sisters Challenge Blog - izziv #81

Lepo se imejte, Janja 

Komentarji

  1. He he he simpatična je in všeč so mi tiste razigrane zastavice nad njo :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo mi je všeč račka, lepo si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Fabulous creation sweetie...and have a lovely evening too..

    big hugs Vicky xx

    OdgovoriIzbriši
  4. Ti res vsak motiv vrhunsko pobarvaš. In kar skombiniraš je zares lepo. Tudi tokrat. LP:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Just too cute!! Thanks for joining us at 2 Sister's!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Se mi zdi, da tejle rački ni vse prav čisto jasno....:):), zelo je simpatična. Oranžna barva pa čudovito popestri.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako je luškana tale račka. Krasno si jo pobarvala in ta oranžna barva jo prav poživi. ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Luštna je iz tale racman je prav simpatičen :-))

    OdgovoriIzbriši
  9. Prav simpatična račka, čudovito pobarvana in vključena na voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ta raca je prav lušna in oranžna tako lepo poživi celo čestitko.

    OdgovoriIzbriši
  11. Luštna račka, lepo si razbila monotonost z oranžnimi dodatki.

    Pozdravček od Lili

    OdgovoriIzbriši
  12. O zelo lušna račka... in tudi voščilnica je super...lep začetek tedna ti želim...pappa

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo lepa čestitka, račka pa tako prikupno zmedena :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Simpatična račka, ki zgleda čisto malo raztresena. Luškano.

    OdgovoriIzbriši
  15. Kako je lušten tale raček in voščilnica je res čudovita. LP

    OdgovoriIzbriši
  16. Hi, hi kok je srčkana tale račka!

    OdgovoriIzbriši
  17. Awww this is so sweet! I love that image and the cute little banner!! Thanks for joining us at Crafty Calender this month!
    Tammy x

    OdgovoriIzbriši
  18. Simpatičnaaaa, čisto nič lenobna... malce zbegana mogoče :) Pa s to oranžno je super.

    OdgovoriIzbriši
  19. Hi hi kako luštna račka. Le čemu se tako čudi?

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.