52. Izziv - Velika noč

je tema izziva na  Craft-alnici. Izbrala jo je Lili.

Vsako leto izdelam nekaj košaric za pirhe. Tudi letos ne bo nič drugače:))

Naj takoj povem, da pirhi, ki so dodani na slikah, niso moje delo. Naključno sem izbrala dva, iz moje zbirke. Zbiram jih deset let. Med njimi je nekaj pravih lepotcev. Vsa so prava, izpihana jajca gosi, rac in kokoši.  


Dodala sem ju samo zato, da si lažje predstavljate velikost košaric. 


Še dve voščilnici. Prva je v obliki pirha,


za drugo sem izbrala odtis, ki je darilo.


Pokukajte tudi k Manueli, Simoni in Lili. Pridružite se nam.

 
Lepo se imejte, Janja  

Komentarji

  1. Vau, kakšna paleta barv! Vse mi je všeč, še najbolj pa košarice. Si jih delala po kakšnem tutorialu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdravljena Katarina.
      Načrt sem našla na tej strani in ga malo poenostavila:
      http://www.paperwishes.com/products/4007348/atisket-atasket-picnic-basket-template
      Lp

      Izbriši
  2. Verjamem, da so pirhi iz tvoje zbirke prave umetnine. Tudi ta dva na prvi fotografiji in oni na zadnji so pravi lepotci. V čudovitih košaricah. Voščilnica mi je zelo všeč. Zanimivo ozadje je!

    OdgovoriIzbriši
  3. vedno ostanem brez besed! košarici in čestitiki so naravnost prečudovito izdelani!
    kdor zna, pač zna! to sem že davno rekla.
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  4. O, še ene košarice... Prekrasno. In voščilnice, uffff... res lepo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čim počne Uskršnji post, ja sam u prazničnom raspoloženju. Ove godine malo kasnim sa idejama za Uskrs, a ove tvoje korpice i čestitke prava su mi motivacija da započnem! Posebno mi se dopala druga čestitka, reklo bi se da si joj posvetila dosta, dosta vremena! Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasen so tele tvoje košarice... všeč mi je kako lepo si jih osenčila...in potem še pirhi.Super!

    OdgovoriIzbriši
  7. bas prekrasne korpice

    OdgovoriIzbriši
  8. Lušne košarice in čestitke! Lepo zbirko pirhov imaš:)

    OdgovoriIzbriši
  9. All so gorgeous hun :o)

    big hugs Vicky xx

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasne čestitke, tako samo jajce kot tista s križem mi je zelo zelo všeč in lepo si ga pobarvala.
    Košarice so pa itak carske in takole polne, so prav lepo darilo :-))

    OdgovoriIzbriši
  11. Košarice so krasne in pa tudi pirhi iz tvoje zbirke, res prave male umetnine.

    OdgovoriIzbriši
  12. Super košarice in čestitki sta tudi obe zelo lepi. Pirhki pa so tudi luštni in lepo da jih zbiraš. LP

    OdgovoriIzbriši
  13. super lepe kosarice=) to je pa cudovita zbirka ce so v njej same taksne umetnine kot sta ti dve=) na mojem blogu te nekaj caka

    OdgovoriIzbriši
  14. Super ideja so tele košarice, prav lepo zgledajo. Voščilnici pa tudi zelo lepi. Lp

    OdgovoriIzbriši
  15. Čudovite košarice. Lepi pirhi so v tvoji zbirki.

    OdgovoriIzbriši
  16. wa, kakšni košarici!!!! Čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  17. Da nebi komentirala te čudovite košarice, bi pa sama sebi zamerila. Prekrasna je.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.