Majska lepotička

Ni dolgo nazaj, ko sem jo pokazala v malo temnejši izvedbi, toplo vreme in sonce sta jo odela v lepe, živahne barve.
Cvetovi regrata se počasi spreminjajo v čudovite lučke.

Moja, majska lepotička :) od LOTV.


S svojim orodjem za ustvarjanje, ravnam lepo in previdno, toda dogaja se tudi to.
Zlomila sem luknjač metulja, ....kar tako iznenada, ... ob pritisku ... tresk.

Metulji so tako lep dodatek, veliko jih uporabljam in ker brez njih ne gre, sem nujno morala v nakup novega :).


Metulju sem dodala pikice ( polperlice), narejene s Pearl-Makerjem  - Waco.



Pobrskala sem malo po izzivih :
Top Tip Tuesday, Crafty Sentiments Designs in Pollycraft Monday Challenge

Uživajte v maju, Janja

Komentarji

  1. Zelo, zelo, zelo kjut. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Janja, čudovito si jo pobarvala. Zeleno rdeča kombinacija je carska. Zdaj si pa že prava profesionalka v barvanju. Tudi jaz zelo rada dodajam metulje. Imam občutek, da dajo pridih nežnosti...:):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Stunning Janja...beautiful image and gorgeous colouring hun...and I love the sparkly wings too..

    hugs Vicky xx

    OdgovoriIzbriši
  4. Metulja res pašeta na to nadve kjuti čestitko!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je. Barve spominjajo na pomlad,ki gre počasi v poletje. Prav lepo si jo skombinirala in tudi metuljčka pašeta.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa,kiklca me spomija na lubenico.Res v nulo pobarvano.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tako je sladka, mmmm
    Tale motiv je res lep, metulji pa dajo piko na i :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Pa je res prava lepotička. Metulji kot dodatek pašejo skoraj k vsaki čestitki

    OdgovoriIzbriši
  9. Luuuštna, super pobarvano.

    OdgovoriIzbriši
  10. Res si ji nadela pravi naslov! Krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  11. Prava majska lepotička. Tista regratova lučka ji da pikico na i. Metuljček pa je krasen.

    OdgovoriIzbriši
  12. Great colours on this card, thanks for sharing and joining in on Crafty Sentiments this week Hazelxoox

    OdgovoriIzbriši
  13. Anonimnimaj 08, 2011

    Cute card lovely colouring, Thanks for joining us this week at Top Tip Tuesday, hugs Samantha :0)

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudovita je. Mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  15. Iiii... Janja, kako mi je všeč. Odlične barve si izbrala za ta motiv, ki je čisto ta pravi za ta čas. Krasne barve si ujela in zlila v motiv, ki si ga res mojstrsko pobarvala. Zelo zelo lepo! LP:)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.