24. izziv - Pust

Pust se bliža :) Craft-alnica  je že pripravljena na karnevalski sprevod.
Moj današnji izbor, je prikupna klovnesa iz kolekcije Elisabeth Bell.



 

 Narejena je kot easel voščilnica.


Za oporo ji služijo balončki,  pritrjeni  s 3D blazinicami. Papir je  Melissa Frances - Kitschy  Kitchen, še malo bleščic in moja klovnesa je nared.



Ne pozabite obiskati tudi Lili, Manuelo in Simono.

Lepo se imejte.

Komentarji

  1. Zelo lepa, nagajiva čestitka. A baloni si sama rezala?

    OdgovoriIzbriši
  2. Kirena, balončki so luknjač. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita, res vesela voščilnica. Tisti balončki pa res super zgledajo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kjuti voščilnica. Balončki jo še dodatno popestrijo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prav simpatična je tale klovnesa! Balončki pa so super pogruntavščina za zraven!

    OdgovoriIzbriši
  6. o, luštno... razigrano in pisano, pa vseeno nič preveč natrpano. všeč.

    OdgovoriIzbriši
  7. Razigrano, veselo in pisano, kot se za pusta spodobi.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepa, razigrana, pisana! Balončki so mi pa tako kjuti! Res pašejo zraven!

    OdgovoriIzbriši
  9. Uf, ta prisrčna klovnesa je na tvoji čestitki kar oživela!!! Super kombinacije barv si izbrala za to temo in odlično si senčila balončke. Klovneso pa tako ali tako... LP:))

    OdgovoriIzbriši
  10. Wow koliko balončkov!! Čestitka mi je noro všeč in štampiljka, ki si jo izbrala je tako luštna!!! :)

    Lepo se mej,
    M.

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasna pustna čestitka! Na mojem blogu te nekaj čaka.

    OdgovoriIzbriši
  12. Tvoja klovnesa prav oživi na vošćilnici. Super je.
    Papa Kefa***

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo vesela in pisana čestitka. Prava taka pustna.

    OdgovoriIzbriši
  14. Jeeej kako je prisrčna ♥ ♥ ♥ veš, ti si pa ratala velika mojstrica mini dodatkov, ki naredijo voščilnico neverjetno prikupno ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši
  15. Spet si naredila zelo lepo čestitko. Všeč mi je, ker je tako barvita (balončki so super!), pa tudi osnovni motiv je lušten. Izdelana v nulo.

    OdgovoriIzbriši
  16. Čudovita pustna šema.

    Tudi pri meni te nekaj čaka.

    OdgovoriIzbriši
  17. O, kok je pa ta čestitka kjutkana :-)
    Na mojem blogu te čaka nagradica :-)

    OdgovoriIzbriši
  18. Klovnesa,kar žari v svoji lepoti.Balončki ji tudi fajn pristajajo.

    OdgovoriIzbriši
  19. Oooo kako je simpatnična tale tvoja klovnesa :-))

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.