Gosja knjiga

Voščilnica - knjiga me že kar nekaj časa mami. Dokončno sem ji podlegla v torek, ko sem se udeležila pozno popoldanskega " kofetkanja" v Kranju. Zahvala gostiteljici in vsem pridnim ustvarjalkam :))

Za prvo sem izbrala motiv Sugar Nellie 2010 - goosey gander.



Uporabila sem kar nekaj luknjačev od Marthe Stewart, Cuttlebug reliefno mapo za hrbet in vogale. Papir je od Melisse Frances, rožice darilo, vijugice od Marianne design. Ostali dodatki domača zaloga :)


 
še pogled  v celoti




Lep vikend vam želim.

Komentarji

  1. Ma što da kažem nego:PREKRASNO!!!
    Pusa i ugodan vikend.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita knjigica. Všeč mi je kako si naredila hrbet knjige in vogale. Zgleda kot čisto prava knjigica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tukaj je pa vloženega kar nekaj časa in truda. Res je krasna!

    OdgovoriIzbriši
  4. Wauu, čudovota. Res lepo dodelana do zadnjega detaljčka, z vsemi dodatki po robovih in vogalih. Kot bi bila res kaka stara knjiga. Motiv pa je tudi lep.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vidim, da te je zares mikala in to opravičeno!
    Čudovita je in zelo lepo narejena kot prava knjiga :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Janja, odlično si jo naredila!! Prav vsi pogledi imajo svoj čar in so dodelani, kot to ti znaš. Superca pač :)) Lepo te pozdravljam!

    OdgovoriIzbriši
  7. Vsak košček knjigice dodelan v nulo! Resnično lepa.

    OdgovoriIzbriši
  8. res je čudovita, kar ne morem se nagledat, glede na to, da nimam rok za papir... neverjetni detajli, popolna je.

    OdgovoriIzbriši
  9. Uau, čudovita je! Zelo mi je všeč barvna kombinacija, čeprav malo temnejša, ampak vseeno pomirjujoča :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Te knjige so res nekaj posebnega in ni čudno, da te je prijelo, da bi jo poskusila narediti tudi sama. Zelo lepo si jo skombinirala. Sploh sta mi všeč ta karo in pikasti papir in kako si v zunanjosti za robove uporabila ta embosiran rjavi papir, da resnično deluje kot knjiga. Lepo.

    OdgovoriIzbriši
  11. Še en dokaz, da si res mojstrica. Vsi tvoji izdelki so mi zelo všeč, saj so zelo lepi in dovršeni.

    OdgovoriIzbriši
  12. Voščilnica - škatla je res dobra pogruntavščina. In ti si jo naredila tako lepo, da bi kar gledala in občudovala.

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo, zelo lepa knjiga- ćestitka.

    OdgovoriIzbriši
  14. Hvala, ker ste si vzele čas za ogled in pustile svoj komentar. Lp

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.