Gospodična Winnie

Ta ljubka punčka je pri meni že vse od poletja. Ker me k prazničnemu ustvarjanju prav nič ne vleče, verjetno sodim med redke ptice :), sem raje poiskala papirje v rožnatih odtenkih in naredila voščilnico za rojstni dan.


Napis sem pritrdila s silikonskima pikama in ga po potrebi lahko zamenjan. Postavitev se ponovi tudi v notranjosti.


Lepo se imejte.
Janja
................................................
rezalne šablone:         Polkadoodles - Miss Winnie
                                   CottageCutz - nested stitched scallop circle set
                                   CottageCutz - stitched circle set
                                   MFT Die-namics - blueprints 23
................................................ 

Komentarji

  1. Kako ljubka deklilca v čudovitih pastelih odtenkih

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh, kako je sladka in ljubka deklica. Pa še tako primerne papirje si uporabila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole pa je rozika, da jo vikaš. Všeč mi je ideja, da lahko menjaš napis če bo potrebno :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako mična gospodična je tale tvoja rozika.Trak za lase je super narejen.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kar se prazničnega ustvarjanja tiče sva na isti valovni dolžini, ampak tole dekle je pa prav koketno uštimano in zelo simpatično.

    OdgovoriIzbriši
  6. wonderful, Janja, thanks again for the inspiration!

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita voščilnica. Ko obiščem tvoj blog, od navdušenja skoraj pozabim usta zapret. Super si izbrala papirčke in z njimi uskladila še punčko.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.