Autumn Cards

Pozdravljeni. Za današnjo objavo na Scrapping Cottage blogu sem pripravila dve jesensko obarvani zahvali.


Uporabila sem:
- CottageCutz šablone: Basket of VegetablesFall Fox & Hedgehog, Give ThanksRectangle Set
- kraft in belo osnovo za kartico
- potiskan papir
- barvne kartone
- barvne blazinice
- reliefno mapo
- penasto gumo
- cekinčke
- lepilo, obojestranski lepilni trak in samolepilne penaste blazinice




Več si lahko ogledate tu.  



Lepo se imejte.
Janja

 

  

Komentarji

  1. Prav vitamini iz tvoje košare bi mi v tem trenutku še kako prav prišli. :-) Zahvalnici sta čudoviti. Lepo si ju sestavila in krasno senčila izreze. Paša za oči in dušo. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pravljično lepi voščilnici. Tudi mene si navdušila s senčenjem. Sploh čebrček z zelenjavo zgleda kot pravi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Res prekrasni voščilnici, neverjetno senčenje.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vidim, da si še pravi čas pobrala zelenjavo z vrta :D Naš vrt je že prekrila bela odeja. Lepi jesenski sta.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasni sta obe, a mična gospodična zmaga, pa še tresočka je. Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tole pa je zvrhan koš vitaminov na prvi voščilnici,medtem ko nas druga vabi v gozd.Ena lepša od druge.

    OdgovoriIzbriši
  7. Saj ne vem kaj naj napišem. Pri tvojih voščilnicah vedno samo vzdihujem, tako so lepe. Gledam in se (še) vedno čudim. Superca!

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepi. Tako krasno pobarvani in osenčeni izrezki in prelepe postavitve. Bravo!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.