Rojstvo in Rojstni dan

Pozdravljeni. V CottageCutz izdaji šablon za materinski dan najdemo lepe šablone, ki so uporabne tudi za ostale priložnosti med letom.
Pripravila sem tresočko za rojstvo in otroško rojstnodnevno voščilnico.


Uporabila sem:
- CottageCutz šablone: Mama Kangaroo & Joey, Mama Raccoon & Baby, Stitched Numbers, Balloons, Variety, Sweet Love Borders, Spring Grass, Stitched Sewing Notions (gumb), Circle Set
- bela osnova: 10,7 x 13,9 cm (4.25 x 5.35"), prepognjena
- potiskan papir: 10 x 13,2 cm (4 x 5.2")
- penasta guma (moosgummi): 9,5 x 12,6 cm (3.74 x 5")
- prozorna folija
- bel in barvni karton
- belo pisalo
- Distress ink blazinice: Worn Lipstick, Vintage Photo, Hickory Smoke
- obojestranski lepilni trak, 3D samolepilne blazinice, lepilo


Postopek njune izdelave si lahko ogledate na Scrapping Cottage blogu


Lepo se imejte.
Janja  

 

 

 

   

Komentarji

  1. Kar raznežila sem se ob teh voščilnicah. Ljubke živalce so prišle ob rojstvu in na rojstnodnevno zabavo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Res luštkani voščilnici. Res znaš "iztisnit" iz šablon kar se da največ.

    OdgovoriIzbriši
  3. Luštni sta, izdelano pa popolno :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepe in zanimive rezalne šablone. Nad voščilnicama sem pa čisto navdušena, ker sta tako prisrčni in lepo izdelani! Lep dan

    OdgovoriIzbriši
  5. Še posebno kengurujček je zanimiv...maa vse nove šablone so perfektne in ti si jih spet prikazala v še lepši luči...kar kličejo ...naroči me, naroči meeeee!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako so pa ti dihurčki simpatični! :-))) So me prav nasmejali. Krasno si jih sestavila. Pa da slučajno ne naredim krivice lušnemu kenguruju, ki je prava faca. Napisa na obeh voščilnicah sta top! :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Obe sta resnično ljubki in prisrčno sestavljeni.TOP!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj, kako so simpatične te živalice, vse po vrsti. Ljubko, da je kaj.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.