Kaktusi v lončkih / Cacti in pots

Toplo in sončno vreme je kot naročeno, da danes delim z vami dve voščilnici s kaktusi.


Uporabila sem:
- CottageCutz šablone: Potted Cactus, Teacup Garden, Shelf w/ Plants (polica), Rectangle Set
- bela osnova: 13,5 x 13,5 cm (5.3 x 5.3"), prepognjena
- akvarelni papir: 11,4 x 11,4 cm (4.5 x 4.5")
- barvni karton
- Distress ink blazinice: mustard seed, wild honey, twisted citron, evergreen bough, cracked pistachio, aged mahogany, hickory smoke, vintage photo, walnut stain
- vrvica
- plastična šablona
- samolepilne blazinice, obojestranski lepilni trak, lepilo

Pri prvi voščilnici sem akvarelni papir poškropila v dveh barvah, dodala vrvico in odtisnila napis. Izrezala dva kaktusa in ju s samolepilnimi blazinicami pritrdila na ozadje.




Za ozadje druge voščilnice sem uporabila plastično šablono. Izrezala poličko in nanjo postavila skodelice s kaktusi. Še napis in je končano :).





Lepo se imejte.
Janja

  

   

Komentarji

  1. Hola!!! Moja ta mlajša se je pravkar vrnila iz Španije in ob pogledu na tvoje imenitne kaktuse se mi je kar nasmejalo :-)
    Tako lepo si sestavila, skombinirala, sčarala voščilnice! navdušena sem, res!
    Lepo, lepo bodi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Strašno simpatični sta s temi kaktusi. Mičkeno se bolj nagibam k drugi. Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čeprav ne bogati, a vseeno bogati voščilnici. Krasni.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hudooo tole mi je pa všeč zelooo :). Super si spedenala tele kaktuse :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Obe sta mi zelo všeč. 😊

    OdgovoriIzbriši
  6. Zgleda, da so kaktusi zadnji trendovski hit, ne samo na voščilnicah, ampak tudi sicer v dizajnerskih in oblikovalskih sferah. Tudi tvoji voščilnici sta "in" ter prava paša za oči. Ljubko!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovite voščilnice si naredila in krasna ozadja kaktusom :-)) Zelo všečno!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.