Happy Spring

Zima še ni rekla zadnje besede, vendar sonce že kaže svoje čare.
Danes delim z vami dve voščilnici s spomladanskim cvetjem.

Winter has not said its last word, but the sun is already showing its charm.
Today I share with you two cards with the spring flowers.


Za voščilnici potrebujemo:
- CottageCutz set štampiljk in šablon: daffodil flower - march, daisies flower - april, calendar monthspillow box plus (pikapolonici), fancy pocket plus (gumb), stitched square set, stitched wide square frame set, stitched wide rectangle frame set
- belo in kraft osnovo: 13,5 x 13,5 cm (5.3 x 5.3"), prepognjena
- potiskan papir: 12,5 x 12,5 cm (4.9 x 4.9")
- bel karton: 11 x 11 cm (4.3 x 4.3")
- trak iz potiskanega papirja: 12,1 x 5,6 cm (4.8 x 2.2")
- bel in barvni karton
- akvarelni papir
- Distress ink: Antique Linen, Mustard Seed, Scattered Straw, Wild Honey, Rusty Hinge, Tumbled Glass, Broken China, Twisted Citron, Mowed Lawn, Peeled Paint
- Memento ink: Desert Sand
- liquid pearls - buttercup
- vrvica



Pri drugi voščilnici sem uporabila potiskan papir. 
Če vas zanima, kako sem ustvarila voščilnici, prosim pojdite na Scrapping Cottage blog.

On another card I used a patterned paper.
If you are interested how I created the cards, please go to Scrapping Cottage blog.



To bi bilo za danes vse.
Lepo se imejte.

Janja


  

     

  

  

Komentarji

  1. Krasni voščilnici s pomladnim cvetjem. Zelo všeč so mi štampiljke in čisto sem navdušena nad tvojim barvanjem.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa ženska božja, to so prave slike in ne voščilnice.Prekrasno, še ena navdušenka nad tvojim barvanjem. Zakon si.

    OdgovoriIzbriši
  3. Se popolnoma strinjam z Mojco, da so to prave slike in ne voščilnice. Direktno za v okvir. Prekrasno.

    OdgovoriIzbriši
  4. Janja, kaj naj ti pa jaz povem, ko sta pa že Mojca in Vladuška povedali, da si prava mojstrica (tako ali tako vemo:), da so narejene tako vrhunsko, da človek ostane z odprtimi usti in gleda, gleda. Ustvarjaš tako, kot bi bila ti narava - za njo pa pravimo, da je najboljši slikar. Sem do konca navdušena. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi jaz puščam odprta usta... Prekrasni sta!

    OdgovoriIzbriši
  6. Tole pa je prava paša za oči.Tvoje barvanje me vedno znova navduši.Obe voščilnici sta vrhunsko sestavljeni.

    OdgovoriIzbriši
  7. Janja čudoviti sta in veseli me, da spet lahko občudujemo tvoje barvanje. Lepo bodi.

    OdgovoriIzbriši
  8. Pa sem spet dočakala tvoje popolno barvanje motivov! :-) Ne morem se nagledati obeh lepotičk. Krasni sta.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tole pa tako paše, rožice, spet tvoje čudovito barvanje......Prav dan si mi polepšala. Pozdravček.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepi in lepo pobarvani. Kar kličete pomlad.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudoviti pomladanski voščilnici, zelo lepo si pobarvala cvetje.

    OdgovoriIzbriši
  12. Odlično senčenje,upam da bom kdaj znala pol tako lepo senčit kot ti. Voščilnici pa sta prava paša za oči.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  13. Oooo, kakšne krasne rožice. Prav mika me, da se lotim kakšne z pomladnim cvetjem 😆.
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  14. Kako krasni motivi in zelo mi je vsec, kako si se poigrala z razlicnimi okvircki.

    OdgovoriIzbriši
  15. Kar kličeta pomlad in toplejše temperature. Motiva enkratno pobarvana in sestavljena v čudovito celoto.

    OdgovoriIzbriši
  16. Večina ljudi, ki ni nikoli izdelalo voščilnice bi bila prepričani, da nikakor nista ročno izdelani - tako zelooooo popolni sta. In prva - z besedo marec - kar zaljubila sem se vanjo! Sončka ti pošiljam, Majda

    OdgovoriIzbriši
  17. Zopet lahko občudujemo tvoje prekrasno barvanje....res kot umetniške slike .

    OdgovoriIzbriši
  18. Že kličeta pomlad ...
    Čudoviti sta in zelo lepo pobarvani pomladni cvetki :-))

    OdgovoriIzbriši
  19. Posebni, pomladni voščilnici. Zelo všečni.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.