Aktivnosti na prostem / Outdoor activities

Pozdravljeni. Radi hodite v gore, taborite v naravi, uživate v mirnih trenutkih ribolova?
Z novo izdajo CottageCutz šablon - Camping lahko vse te dejavnosti na prostem, ujamete na vaših izdelkih.

Do you like to go to mountains, camp in the nature, enjoy the quiet moments of fishing?
With the new release of CottageCutz dies - Camping, you can catch all these outdoor activities on you projects. 



Pripomočki:
- potiskan papir
- debelejši karton za platnici
- bel in barvni karton
- dekorativni lepilni trak
- Distress ink: Tumbled Glass, Stormy Sky, Antique Linen, Tea Dye, Vintage Photo, Peeled Paint, Mowed Lawn, Aged Mahogany, Black Soot
- Memento ink: Dandelion, Tangelo, Bamboo Leaves
- lepilo, 3D samolepilne blazinice, obojestranski lepilni trak
- luknjač- krog
- luknjač - reža
- šablona - oblaki 
- trak
- vrvica

Če vas zanima, kako je videti voščilnica v celoti in kako sem jo ustvarila, prosim obiščite Scrapping Cottage blog

If you are interested how I created the whole card, please go to Scrapping Cottage blog




Lepo se imejte.

Janja

  

   

  

  

  

Komentarji

  1. Ne ne ne.....ne hodim rada v hribe, v naravo poleti tudi ne, ker se bojim kač in klopov, kampiranja ne maram,.,....saj me je kar sram ampak te šablone so pa vrhunske in bodo sigurno pristale pri meni. Spet si jih krasno reklamirala in če bodo to videli še v kakšni turistični agenciji, te bodo kar najeli. Perfektno.

    OdgovoriIzbriši
  2. 112. Prosim hitro. Mene je na rit vrglo pa sem zgrešila stol. Pa tudi z dihanjem imam težave in čeljust se mi je zaskočila. Res prosim hitro.
    Janja, res me je na rit vrglo. Dih jemajoče.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prava mojstca moških voščilnic si! Čudovita zgibanka, dodelana v nulo, tako kod samo ti znaš! Lepo te je bilo spoznati v živo ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Nekaj prav posebnega, ampak tega smo pri tebi že vajeni :) Čudovito si jo opremila in vzbudila željo po avanturah tudi pri tistih, ki so/smo bolj zapečkarji :) Vrhunsko!

    OdgovoriIzbriši
  5. WOW, koliko šablon si združila v prekrasno voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  6. Noro...koliko detajčkov si sestavila v tole dogodivščino!

    OdgovoriIzbriši
  7. Spet ena čudovita slikanica! za potrpežljivost pri sestavljanju pa iskrene čestitke.

    OdgovoriIzbriši
  8. Sem se najbolj razveselila krasne šablone gora in vsega kar spada zraven. Res si naredila celoten avanturistični, potep ki mi je nadvse všeč. Čudovita zgibanka, prav nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ajme ovo izgleda fenomenalno, fakat super!!
    ♥Pozdrav Valentina♥

    OdgovoriIzbriši
  10. Janja, KAPO DOL. Zgibanka je čudovita. Vidim, da so čopiči že prišli.

    OdgovoriIzbriši
  11. Ponovno serija krasnih šablonic, ki ti je pisana na kožo. :-) Sem pokukala tudi na SC blog in si ogledala postopek izdelave. Krasno zgibanko si ustvarila. Navdušena sem nad skladostjo vseh sličic in zgodbo, ki si jo ustvarila. Sanjsko lepo.

    OdgovoriIzbriši
  12. Svetovne šablone in ti si naredila pravo camping pravljico. Čudovito si to izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  13. WoW prava fantazija :-)) Krasno pravljico si ustvarila in tako kot vedno dobro kombinirala šablone.

    OdgovoriIzbriši
  14. Pravljična ideja in izvedba! zelo mi je všeč, majda

    OdgovoriIzbriši
  15. krasna kombinacija šablon. Kar na kampiranje me vleče, nekam tja pod lepe Slovenske planine.

    Marjeta

    OdgovoriIzbriši
  16. Tole pa je pravi dnevnik z zapisi ali predlogi za potovanje! mojstrsko delo!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.