Cvet zate

Med šablonami v mojem kotičku prevladujejo živali. So mi najljubše, saj z njimi tudi najlažje ustvarim zgodbo in jo spravim na karton.


- CottageCutz šablone: Garden Cat w/ Wagon, Holiday Gate With Wreath
- bela osnova: 13,5 x 13,5 cm (5 5/16 x 5 5/16"), prepognjena
- bel karton: 12 x 12 cm (4 3/4 x 4 3/4")
- barvni karton
- barvne blazinice
- lepilo, obojestranski lepilni trak, samolepilne penaste blazinice



Za več podrobnosti, prosim pojdite na Scrapping Cottage blog


Lepo se imejte. 
Janja

 

Komentarji

  1. Na tvojih voščilnicah živali prav zaživijo in dobijo svoje mesto v zgodbi. Tokrat sem se zapičila v ograjo - zgleda kot prava lesena in všeč mi je, da si šablono vrat podaljšala in je tako nastala ograja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Navdušena, kot vedno. Simpatična mucka in fantastično izdelana ograja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Občudujem tvoje zgodbice z živalmi. Vsakič narediš prikupno sceno, ki jo je užitek pogledati.
    Tudi nad tokratno voščilnico sem navdušena. Domiselno si podaljšala vrata v ograjo in mucu oblekla super kul hlače. :-))

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.