Domača delavnica

Že je tu drugi izziv v mesecu marcu, ko Craft-alnica praznuje okroglo obletnico.
Tema današnjega izziva je bogata moška voščilnica.


Ta izziv mi je pisan na kožo :). Svoji domišljiji sem lahko dala prosto pot.
Na koncu moja domača delavnica že bolj spominja na ropotarnico, polno odsluženih, neuporabnih stvari.
Orodje na njej sem izdatno senčila s črno blazinico. Mislim, da se šmir (kolomaz) kar dobro vidi, tudi na packe in ostanke barve nisem pozabila. Pa kaj, ko je koš že nabito poln :). 


Hvala, ustvarjalni ekipi Craft-alnice za povabilo.


Želim vam obilo veselja ob ustvarjanju. Pozdrav.
Janja
------------------------------------
rezalne šablone:
- CottageCutz: dad's tools, fishing gear, camping gear, shelf w/plants, mail tag set
- Your Next Stamp: trash can, slime splat
- Crea-Nest-Lies: squares with stitch lines
štampiljka:
- Art butik: rojstni dan
------------------------------------

Komentarji

  1. Vidim, da sva bili na isti valovni in pri besedi “moška” pomislili na orodje.
    Krasno delavnico si naredila in tako renično 😄

    OdgovoriIzbriši
  2. Janja, čisto ta prava moška delavnica. Vsega je polno in ko žena kaj potrebuje, mož seveda vse popravi, ker ima doma.

    OdgovoriIzbriši
  3. Janja, tvoj mojster je več kot odlično založen z orodjem, v neredu pa je tudi vedno nekaj reda, vsak se po svojem znajde:))). Kot vedno, si naredila popolno voščilnico. Lep pozdrav Andreja

    OdgovoriIzbriši
  4. Že pol ure iščem pravo besedo, kako izraziti navdušenje ob pogledu na tvojo mojstrovino. Kot bi odprla vrata domače garaže po tem, ko je dragi menjal gume na avtu, pokosil travo, opral motor in popravil mojega hroščka. :-))) Skratka, želela sem napisati, da si izdelala popolno moško voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Janja hvala tebi, da si se nam spet pridružila. Lepo je ustvarjat v takšni fajn družbi.
    Delavnica na voščilnici je fantastična, ravno prav zašmirana in nastlana za prave moške.
    Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  6. Janja, kot so že povedale moje predhodnice, si ustvarila popolno bogato moško voščilnco z mnogimi detajli. Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  7. Pozdrav, Janja. Dolgo časa nisem obiskala ne svojega ne ostalih blogov. Sedaj sem preletela vse za nazaj in videla kaj vse sem zamujala... Upam da ste ti in tvoji zdravi. Voščilnica pa tako kot vedno, enkratno bogata...
    Lep pozdrav, Marija

    OdgovoriIzbriši
  8. Kot bi vstopila v pravo delavnico. Res bogata in popolna moška voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  9. Janja, jaz bi tudi imela tako bogato opremljeno delavnico! kot bi vstopila v zaresen prostor! Hvala, ker si se pridružila Craft-alnici

    OdgovoriIzbriši
  10. Ko že mislim, da saj lepša kot prejšnja že ne more biti, sem vsakič znova navdušena! Fantastična, res bogato okrašena ampak tako z okusom, prava domača moška delavnica. Zašmirana in v delavnem (ne)redu. :) Lepo te je spet videti, kako si se pridružila praznovanju v CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.