Rojstnodnevni zajčki

Še eno rojstnodnevno voščilnico danes delim z vami. Uporabila sem nekaj starejših šablon. Nove spomladanske CottageCutz šablone pričakujem zdaj zdaj :)


- CottageCutz šablone: Spring Potted Bunnies, Sending Hugs Bear (rožice), Stitched Square Set
- bela osnova: 13,5 x 13,5 cm (5.3 x 5.3"), prepognjena
- potiskan papir: 12,7 x 12,7 cm (5 x 5")
- bel in barvni karton
- barvne blazinice
- lepilo, obojestranski lepilni trak, samolepilne penaste blazinice


Za več podrobnosti, prosim pojdite na Scrapping Cottage blog.


Lepo se imejte.
Janja

 

Komentarji

  1. Družina ljubkih zajčkov in vsi so tako prijazni, da nas želijo razveseliti s cvetjem. Janja, krasna je!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajej, kako so luštni, posebej spodnji se mi zdi malo začuden :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Iiii kako so pa tile simpatični. Čudovita je. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako ljubki zajčki. Prelepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako so prikupni. Čudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako lepi in prikupni zajčki! :-) Čudovito si sestavila voščilnico. Ideja z rožico mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj,kako so ljubki.In te rožice,ki jih držijo v tačicah...prekrasno.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kupila si me s temi zajčki. Zelo cart so. Krasna voščilnica. Ne bi se je branila, čeprav sem že čez petdeset.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.