Rad te imam, mama

Pozdravljeni. Danes se selimo z mrzlega severa v domače kraje. In tako je severni medved postal rjavi medved.


- CottageCutz šablone: Arctic Polar Bear & Cub, Polar Bears w/ Birch Trees, Tree, Fall Fox & Hedgehog (drevesni panj), Love You Mom Phrase
- bela osnova: 13,5 x 13,5 cm (5.3 x 5.3"), prepognjena
- potiskan papir: 12,7 x 12,7 cm (5 x 5")
- barvni karton
- barvne blazinice
- markerji
- lepilo, obojestrasnki lepilni trak, samolepilne penaste blazinice


Za več podrobnosti, prosim pojdite na Scrapping Cottage blog


Lepo se imejte.
Janja

 

 

Komentarji

  1. Janja, tvoja voščilnica se me je prav srčno dotaknila, prav nekaj posebno lepega čutim ob pogledu nanjo. Krasen je tvoj premik iz severa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Srčna voščilnica,ki se je tudi mene dotaknila.Neverjetno,kako znaš skombinirati šablone in iz njih narediti čudovito voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ojej, kakšna ljubezen. Kar pričakovala sem, da boš kakšno žival s severa premaknila bliže v naše kraje.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako čudovita voščilnica. Spominja me na otroško knjigico Rad te imam mamica, ki smo jo brale s hčerkicama.

    OdgovoriIzbriši
  5. O kako si zopet lepo sestavila voščilnico.
    Sem tudi jaz opazila, da se pomikaš malo bolj v tople kraje :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Janja, voščilnica je prečudovita. Izdelana tako kot znaš ti!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Ob tej tvoji voščilnici sem se spomnila na pravljico Ali veš, koliko te imam rad. ♥ Čeprav je tam zajček, ampak bi se naslovu podala tudi tvoja ljubeča medveda. Prekrasno!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.