Prijateljstvo

Pozdravljeni. Iz izdaje Arctic animals mi je ostalo še nekaj šablon, ki sem jih danes združila na voščilnici - zahvali. 


- CottageCutz šablone: Baby Walruses, Baby Seals, Seal & Walrus Pals, Goldfish & Bowl (zračni mehurčki)
- bela osnova: 10,8 x 14 cm (4.25 x 5.5"), prepognjena
- bel karton: 10 x 13,2 cm (4 x 5.2")
- barvni karton
- barvne blazinice
- embossing prah - bel
- glossy accents
- lepilo, obojestranski lepilni trak

Za več podrobnosti, prosim pojdite na Scrapping Cottage blog.


Lepo se imejte.
Janja

 

Komentarji

  1. Iiiiiii kaj so dobri ti čofotajoči tjulnji...sem že vrgla oči na te šablonce ampak mi nekak niso potegnile (beri...nisem imela nobene ideje)....zdaj pa.....so mi čedalje bolj všeč...Le zakaj?????:-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, res je. Janja zna s temi šablonami in kako prav je, da si v njihovem ustvarjalnem timu. Marsikateri "odpreš oči", da vemo, kako jih uporabiti.
    Tile severni prijateljčki imajo pravo zabavo. Vidim, da nadvse uživajo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tako prikupna voščilnica. Čestitke.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tile tjulnji v tvoji čudoviti kreaciji so res pravi prijatelji. Se strinjam s pisanjem Helene, res si mojstrica v uporabi šablon in tvoje voščilnice so res prava paša za oči.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako simpatični tjulnji in mroži! Malo me je zazeblo, ko sem jih gledala na ledenih ploščah in v ledeno mrzli vodi. :-) Vrhunsko sceno si izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj, kako ljubka druščina in kot vedno, fantastična voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako lepo si jih posadila, vsakega na svoje mesto. Zelo mi je všeč ta modrina.

    OdgovoriIzbriši
  8. Posedla je bilo mišljeno. Ojoj, ta tipkovnica in prsti.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.