Arktične živali

Pozdravljeni. Upam, da ste pripravljeni na mraz, kajti danes vas peljem na področje večnega ledu z novo izdajo CottageCutz rezalnih šablon - Arctic Animals.
Zelo luštne šablone, primerne tako za prihajajoče praznike kot za rojstne dneve v času zime.


- CottageCutz šablona Polar Bear Fishing

Za več podbrobnosti, prosim pojdite na Scrapping Cottage blog


Naslednji dve voščilnici sta bili narejeni za skupinske objave tu in tu.
- CottageCutz šabloni: Husky w/Sled, Snowy Mountains 


Ker so prazniki pred vrati, sem kasneje na sani dodala darila :). 


- CottageCutz šablona Arctic Penguins & Igloo 


Objavo končujem s polarnima medvedoma.  
- CottageCutz šablona Arctic Polar Bear & Cub



Lepo se imejte.
Janja

 

 


Komentarji

  1. Čudovite nove šablone, ki pa potrebujejo tvoje roke in domišljijo, da jim vdahneš življenje in zgodbo. Navdušena sem nad vsemi arktičnimi prijateljčki.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ni me zazeblo, prav segrelo me je od navdušenja, ker so tvoje arktične živalice tako zelo ljubke. :-) Čudovite voščilnice si izdelala. Ledeni plošči na medvedji in pingvinji voščilnici zgledata, kot bi plavali na vodi. Popolno senčenje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Te živalice so pa res lušne in ti jim znaš narediti tako prikupno sceno,

    OdgovoriIzbriši
  4. Uau, uau, uau, tako lušne šablone in tako zelo lepe voščilnice. Perfektne! Vse so mi zelo všeč, a tisti haski tako zelo ljubko gleda in gore v ozadju in ... res sanjska voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako fantastične voščilnice. S pogledom nanje se v meni porajajo praznične zgodbe, tako zelo resnična se zdijo ta ozadja in živali.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepe vse po vrsti, zadnja pa je še posebej cort.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ooh, očitno sem v decembru spregledala te čudovite zimske voščilnice.
    Krasni zimski prijatelji in ti si jih tako lepo oživela. Fantastičen odsev ledenih plošč v morju. In super, kako si haskiju dodala na sani še praznična darila. In za na konec še polarni medoti ter prekrasna ozadja.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.