Kmalu ozdravi

Pozdravljeni. Voščilnica, ki jo danes delim z vami, je bila izdelana s šablono čajnega servisa iz spomladanske izdaje šablon. Velikonočne pirhe sem zamenjala s krofi. 


Uporabila sem:
- CottageCutz šablone: Spring Teapot & Cups, Spring Bowl w/ Eggs, Coffee & Donuts, Nested Stitched Doily Set
- belo osnovo: 13,5 x 13,5 cm (5.3 x 5.3"), prepognjena
- barvni karton
- barvne blazinice
- bele kristalne kapljice (na krofih)
- lepilo, obojestranski lepilni trak, samolepilne penaste blazinice


Za več podrobnosti, prosim pojdite na Scrapping Cottage blog


Lepo se imejte. 
Janja

 

 

Komentarji

  1. Na pladenj res bolj pašejo krofki :) Peka ti je uspela, voščilnica pa tudi :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem ravno pri kavici in bi mi tile mafinčki, ki so zamenjali jajčka, prav pasali zravn. Lepo si skominirala vse šablone v krasno celoto. Pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako čudovit čajni servis in kako lepo si sestavila te mikro majhne koščke. Navdušena, kot vedno!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.