Za upokojitev

Voščilnico-knjigo sem naredila za gospo, ki se je na začetku meseca upokojila. Izdelana je po zamisli njenih sodelavcev.

Na platnico sem pritrdila vikend-hiško, kjer bo odslej preživljala še več časa. Kondicijo bo ohranjala s kolesarjenjem in sprehodi po naravi, v družbi malega hišnega ljubljenčka.




V notranjosti so kartončki - tagi speti z obročem in ovojnica za denar. 
Na kartončke je vsak od sodelavcev napisal nekaj lepih želja.




Lepo se imejte.
Janja
-------------------------------------
rezalne šablone:
- CottageCutz - build-a-house set 1, build-a-house accessories, garden accessories, grass tree & vines, clouds & sun, sweet spring kitty (košara), forest peekers beaver and dog, fall fox & hedgehog (štor), forest critters, spring hedgehogs, mushrooms and greenery, mail tag set
- MFT Die-namics - grassy fields, bottlecap letters 
- Sizzix - envelope
- Lifestyle - squares
- Crea-nest-lies - set no. 22 squares

reliefna mapa:
- Taylored Expressions - brick
------------------------------------

Lepo se imejte.
Janja

Komentarji

  1. Janja, cela mojstrovina, jaz sem kar videla tole hiško in Jelko, kako uživa v njej. Čudovita ideja s tagi in krasna notranjost. Popolno kot zmeraj <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako je pa to lepo! Kot pravi Hali, prava mojstrovina. Vse je tako skladno od barv do kompozicije, da je veselje pogledati. :-) Všeč mi je ideja s tagi in lepimi mislimi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vauu Janja, kapo dol. Prečudovita je z vsemi malimi podrobnostimi, natančno in skrbno izdelana kot znaš le ti. Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  4. Janja tale kniga je pa prava mojstrovina. Vikend deluje kot pravi -samo postaviš nekam v naravo in se vseliš. Idejo s tagci na obroču si bom pa zagotovo sposodila :). Lep vikend!

    OdgovoriIzbriši
  5. Enkratno in nepozabno darilo. Toliko drobnih detajlov, vrednih občudovanja. Tudi meni je ideja s tagi, kamor so zapisali svoje misli, fantastična.

    OdgovoriIzbriši
  6. Uau, kakšna mojstrovina. Pogled na tvoje izdelke je pravi balzam za oči in dušo. Koliko detajlov in vse tako lepo in smiselno vkomponirano v prekrasno celoto. Pravi blagoslov je dobiti tak izdelek, dragocenost sam po sebi, brez dodatnega darila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Wow very beautiful cards!!

    Kind regards
    Nicolette

    OdgovoriIzbriši
  8. Janja brez težav bi bila lahko tudi pravljičarka s svojimi izjemnimi mojstrovinami. Z veseljem bi v roke prejela tvoje knjige polne detajlov, ki so prav za spočit oči. Ideja za zapisanimi željami na tagcih, je pa tudi meni zelo simpatična.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.