Palčki za srečo

Še dve voščilnici, ki sta nastali nekaj časa nazaj, danes delim z vami.

Prva voščilnica je bila izdelana za okroglo obletnico.
70-letnica se s prijateljicami rada udeleži izletov doma in tujini, razvaja v toplicah in tu in tam še kaj lepega zašije.





Tudi palček na gugalnici je že pri novi lastnici. Upam, da ji pridno izpolnjuje želje. 



Čudovit šopek rojstnodnevnih voščilnic je prišel tudi na moj naslov. Najlepša hvala Ivi, Sonja, Zvonka, Marjeta, Andreja, Tina, Helena, Helena Ž. in Tamara. 

Lepo se imejte.
Janja
--------------------------------
Rezačne šablone
- CottageCutz: Sleepy Gnome w/ Mushrooms, Mr. Gnome, Hippie Surfer Van, Mountain Lodge, Woodland Cabin (smreke), Vintage Sewing Machine, Stitched Sewing Notions, Holly Branch w/ Bow (pentlja), Christmas Fawns (veje), Grass Tree & Vines, Old Farm Fence, Campsite (sonce)
- MFT Die-namics - Stitched Mountain Range, Grassy Fields, Open Road, Stitched Snow Drifts,  Interactive Swing, Blueprints 32 (kotniki)
- Najlepši Par: Romantični Kvadrati
- Magnolia DooHickey: Wooden Sign
- Cheery Lynn Designs: Hinges
- Taylored Expressions: Scissors
- Impression Obsession: Shamrock
- Lifestyle: Squares, Rectangles

Štampiljke
- Art butik - set rojstni dan
--------------------------------- 

Komentarji

  1. Čudovita je. Kako lepo sestavljena. Vedno me očarajo tvoji izdelki, ki so tako natančno sestavljeni, barvno usklajeni.TOP
    Snail mail je na poti. Vse najboljše z zamudo meseca dni.
    Pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita zgibanka oziroma že kar slikanica. Zelo natančno in lepo si jo izdelala. Prav lepo je pogledati tako skladno celoto in vsak najmanjši detajl posebej.
    Palček pridno izpolnjuje moje želje. V živo je še lepši. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Vedno znova sem navdušena nad tvojo izvirnostjo pri kombiniranju SC šablon. Čudovita zgibanka za prijateljico. Na njej si zajela njena najljubša zanimanja.
    Sonja pa pravi, da je palček že opravil svoj del :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tako luštno palčkasto je vse skupaj. Tudi jaz si želim enega takšnega, ki mi bo pomagal izpolnjevati moje sanje in želje :).

    OdgovoriIzbriši
  5. Vsakemu izmed nas bi prišel prav tak palček, ki izpolnjuje želje. Čudovitih zgibank in knjig izpod tvojih prstov pa bi bila prav tako izjemno vesela. Res vsakič znova sem izjemno navdušena.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.