Dan, primeren za predenje

Pozdravljeni. Moja današnja voščilnica je namenjena ljubiteljem mačk. Uporabila sem še eno šablono iz seta - hišni ljubljenčki. 


Uporabila sem:
- CottageCutz šablone: Puppy & Kitty on Chair, Curtains w/ Rod, Floor Lamps, Rugs & Plant, Build-A-House Set 2 (okno)
- kraft osnova: 10,8 x 14 cm, prepognjena
- potiskan papir: 10,2 x 13,2 cm
- barvni karton
- barvne blazinice

Za več podrobnosti, prosim pojdite na Scrapping Cottage blog.


Lepo se imejte.
Janja

 

 

Komentarji

  1. Ta mucek pa res uživa in ga razvajajo. Čudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako lepo se mucek na tvoji voščilnici, tudi jaz zadnje dni kakor on bolj poležavam.
    Lp.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito si sestavila voščilnico. Se mi zdi, da kar slišim muco, kako prede. :-)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.