Ljubke princeske

Pozdravljeni. Na rojstnodnevni voščilnici, ki jo danes delim z vami, sem uporabila princeske iz zadnje izdaje - Magical Fantasy.


Uporabila sem:
- CottageCutz šablone: Princess Dress-Up, Little Princess & Roses, Horse & Carriage
- bela osnova: 13,5 x 13,5 cm (5.3 x 5.3"), prepognjena
- potiskan papir: 12,7 x 12,7 cm (5 x 5")
- papir z bleščicami
- barvni karton
- barvne blazinice
- lepilo, obojestranski lepilni trak, samolepilne penaste blazinice

Za več podrobnosti, prosim pojdite na Scrapping Cottage blog.


Lepo se imejte. 
Janja

 

Komentarji

  1. Ob pogledu na princeske se mi spomin vrne v otroštvo in prebiranje pravljic.Lepo si sestavila voščilnico in izbrala prave barve.

    OdgovoriIzbriši
  2. Nova izdaja SC je za vse ljubitelje pravljic. Pravljično lepa pa je tudi tvoja voščilnica. Zgleda, da se tvoje princeske dobro razumejo med seboj in so prave prijateljice.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pravljično,kako primerno za mlade deklice, ki še sanjajo o princeskah. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  4. Prava pravljična voščilnica. Čudovito si jo sestavila. Princeske in kočija. :-) Izpolnitev želje marsikatere male, zasanjane deklice.

    OdgovoriIzbriši
  5. Res so ljubke. Čudovito si jih sestavila in jim dodala super ozadje. Še nedolgo tega se je tudi pri nas vse vrtelo okrog princesk, sedaj pa sta moji princeski že pravi punci in sedaj so pri nas prišli na vrsto traktorji ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovite damice Janja
    lep pozdrav
    Tamara

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.