Jars of jam

Nič se ne more primerjati z domačimi marmeladami. Maja, ko so zrele prve jagode, začnem pripravljati marmelade. Všeč mi je, kako moj dom diši, ko kuham sadje. Všeč mi je okus in lepe barve.

Nothing can be compared to homemade jams. In May, when the first strawberries are mature, I begin to prepare our jams. I like how my home smells when I cook fruit. I like the taste and beautiful colors.


Za današnjo prvo voščilnico sem uporabila šablono luštnih kozarcev in jih napolnila z jagodno marmelado.

Pripomočki:
- CottageCutz šablone: Stitched Jars, Kitchen Chef (kuharska kapa), Stitched Sewing Notions (zastavica), Springtime Strawberries, Nested Stitched Scallop Oval Set, Oval Set, Stitched Wide Oval Frame Set
- bela osnova: 13,5 x 13,5 cm. prepognjena
- potiskan papir: 12,7 x 12,7 cm
- bel karton in potiskan papir
- Memento blazinice: Lady Bug, Rhubarb Stalk, Dandelion, Pear Tart, Bamboo Leaves
- belo pisalo
- lepilo, obojestranski lepilni trak, samolepilne penaste blazinice


Voščilnica skupaj s kozarčkom domače marmelade je lahko tudi lepo darilo.  


Nič ni boljše kot eno popoldne v družbi dobrih prijateljev in skodelici kave.


Pripomočki:
- bela osnova: 10,7 x 13,9 cm, prepognjena
- kraft karton: 9,5 x 12,6 cm 
- bel karton in potiskan papir 
- Distress polnilo Brushed Corduroy
- Distress blazinice: Antique Linen, Spiced Marmalade, Wild Honey, Peeled Paint, Forest Moss
- akvarelni čopič
- lepilo, obojestranski lepilni trak, samolepilne penaste blazinice


Več si lahko ogledate na Scrapping Cottage blogu

Lepo se imejte.
Janja

  

    

  

 

                                    

Komentarji

  1. So se mi kar sline pocedile ob tvoji objavi.Ni boljšega, kot domača marmelada...tako dišeča in slastna.
    Nisi bila pridna samo pri kuhanju, temveč tudi pri izdelovanju voščilnic.Prav vse so prelepe.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, počasi se bo res začela sezona vkuhavanja marmelad in jagodna je med njimi prav gotovo na prvem mestu (za moj okus) :)
    Prva voščilnica je sladko-slastna, druga pa omamno vroča.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudoviti voščilnici! Jagode so mamljivo sladke in kava opoljno dišeča. Lepe dni, Nataša

    OdgovoriIzbriši
  4. Jagode! Njami. :-) Še malo, pa bo tudi na kuhinjskem pultu tako lep pogled, kot na tvoji prvi voščilnici. In dišalo bo. :-) Ob pogledu na skodelici kave, pa me je zamikalo, da si eno skuham. Čudovito si našpricala ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  5. Jagodna marmelada, njami, in tudi kavica bi se prilegla. Kako lepa darila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Popolnoma se strinjam s teboj. Slastna jagodna marmelada iz domače kuhinje je res nekaj najboljšega. Če jo nekomu podariš skupaj z prekrasno voščilnico pa je popolno darilo.
    Tudi kofetarska je krasna, saj veš jaz sem nepopravljiva kofetarca...
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  7. Janja, ob pogledu na tvoje voščilnice me vedno kar potegne v moj ustvarjalni kotiček. Tudi jaz bi naredila takšno voščilnico, če bi znala :) Marmelada in kavica sta sestavini, ki vedno naredita skomine.

    OdgovoriIzbriši
  8. Janja, kako si pridna. Jaz jih shranjujem v zamrzovalniku do jeseni in marmelado kuham šele takrat. Sploh pa ni slaba ideja da si kakšno pripraviš že spomladi. Obe voščilnici sta mi zelo, zelo všeč. Pri vseh tvojih voščilnicah zelo občudujem živahnost barv, samo postavitev in smiselno uporabo večih šablon. Bravo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako luštni voščilnici si naredila :-)) Všeč so mi tvoje žive barve.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.