Sewing theme card

Moja današnja voščilnica je bila narejena z eno od novih CottageCutz šablon. Imam nekaj prijateljic, ki rade šivajo. Prav zato sem bila še posebej vesela šablone - Stitched Sewing Notions. Z njo lahko naredimo luštne voščilnice ali zahvale za vse, ki radi šivajo. Voščilnici sem dodala ujemajoči tag.

My today's card was made with a set of cute sewing elements. I have some friends who love sewing. That's why I was especially pleased with the Stitched Sewing Notions die. With this die we can make a few cards or thank you cards, for everyone who loves sewing. I also prepared a matching tag.


Pripomočki:
- CottageCutz šablone: Stitched Sewing Notions, Girl Christening Gown, Nested Stitched Scallop Rectangle set, Stitched Rectangle Set, Mail Tag Set
- bela osnova: 10,7 x 13,9 cm, prepognjena
- kraft karton: 9,5 x 12,3 cm
- potiskan papir
- bel in kraft karton
- Distress ink pads: Festive Berries, Aged Mahogany, Vintage Photo
- lepilo, obojestranski lepilni trak, samolepilne blazinice

Za več podrobnosti, prosim, pojdite na Scrapping Cottage blog.

For more details, please go to The Scrapping Cottage Blog.



Lepo se imejte.
Janja

  

    

  

Komentarji

  1. Janja, domiselno si s svojimi šiviljskimi sposobnostmi predelala krstno oblačilo :) Zanimive nove šablone, primerne za vse, ki jih veseli šivanje. Ali pa za modne navdušenke.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovit par sta in res lepe šablone.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zel lepa tematska voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Saj to pa je že prava modna kreacija.Fantastična izdelava.Prav fajn si uporabila šablone.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna šiviljska voščilnica in super si uporabila krstno obleko. Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo si sestavila vse šivalne pripomočke! Všeč so mi barve!

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita je Janja,
    pa še tagec ima
    top
    lep mesec marec
    pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  8. Super voščilnica za prijateljice, ki rade šivajo. Všeč mi je ker voščilnicam dodaš vedno nekaj usklajenega. Tudi tokratni tagec je več kot super.

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasno oblekco si sešila. :-) Zelo mi je všeč, kako si sestavila voščilnico in ujemajoči tag. Najbolj pa sem vedno znova navdušena nad popolnim senčenjem in barvanjem.

    OdgovoriIzbriši
  10. Janja, to pa so res prikupne šablone. In mojstrice šivanja bodo nadvse vesele tvojih krasnih voščilnic. Tudi barvna kombinacija mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  11. Super si jo sestavila. Všeč mi je. Tole je še za mene motivacija, da se lotim šivanja :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Res so lepe in ljubke te šablone in ti jih znaš tudi čudovito uporabiti.

    OdgovoriIzbriši
  13. Čudovito in domiselno!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.