Get Well Cards

Pozdravljeni. S spomladanskimi CottageCutz šablonami mi še ni uspelo ustvarjati, saj še niso pripotovale na moj naslov.
Tako vam danes pokažem nekaj voščilnic, ki sem jih ustvarila s šablonami iz serije Get Well.

Today I show you some cards I've created with CottageCutz Get Well dies. With them, you will brighten the day to anyone who feels bad.


Piščančja juha z rezanci iz naše kuhinje. 

- CottageCutz šablone: Chicken Noodle Soup, Bear Patient, Ouch With Tooth, Nurse Puppy, Stitched Wide Square Frame Set, Build A House Set 2 (okno)
- kraft osnova: 13,5 x 13,5 cm (5.3 x 5.3"), prepognjena
- potiskan papir: 12 x 12 cm (4.7 x 4.7")
- bel in barvni karton
- Distress ink blazinice: Tattered Rose, Spiced Marmalade, Aged Mahogany, Brushed Corduroy, Vintage Photo
- obojestranski lepilni trak, lepilo in samolepilne blazinice


Notranjost voščilnice. 


Več si lahko ogledate na Scrapping Cottage blogu

Za naslednje tri sem uporabila manjšo osnovo 12 x 12 cm (4.7 x 4.7"). 


Lepo se imejte.
Janja


  

  

  

Komentarji

  1. Kako so luštne vse po vrsti, krasne postavitve in barve.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, ni čez kurje župce, kadar se nas kaj loti. Posrečena voščilnica. Tudi ostale so enkratne!

    OdgovoriIzbriši
  3. O, danes pa si kurjo juhico skuhala :) Super so vse!

    OdgovoriIzbriši
  4. Izredno simpatične voščilnice. Po juhici je kar zadišalo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super posrečeni motivi! Medo z zlomljeno roko je moj zmagovalec. Všeč pa mi je tudi "slika" tvoje nove kuhinje. :-))) Zelo lepa in domiselna voščila za hitro okrevanje si izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hihi, sem se pa nasmejala tvoji kokošji juhi :) Odlične so vse po vrsti! Medo s povito roko je pa sploh srčkan :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno izgleda kokoš v tvoji pikasti skledi, lepo sestavljena voščilnica. Zmaga pa vsekakor ubogi medo s povito šapo, čeprav so vse lepe. Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  8. Hude kreacije...teli motivi pridejo zadaj zelo v poštev:)
    Super si sestavila voščilnice. Tudi pri meni je medo zmagovalna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  9. O, je lušna tale s kurjo juhico in tudi ostale.

    OdgovoriIzbriši
  10. u kako simpatično, sploh tista z juhico :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ena lepša od druge. Zmaga pa kokoška v skledi... in definitivno se ob bolezni kokošja juhica najbolj prileže. Posebno prikupen pa čeprav je bogi pa je poškodovan medvedek.

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasen šopek voščilk.Se kar ne morem odločiti,katera mi je najlepša.Vse so prav fletkane.

    OdgovoriIzbriši
  13. Ooo, vse so luštne. Lepo si uporabila novosti.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudovite so vse po vrsti :).

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.