To My Love

Pozdravljeni. Moja prva objava v novem letu. Pa začnimo z ljubeznijo.


Pripomočki:
- CottageCutz šablone: Baby Dolls, Baby Doll Girl Clothes, Love Postage, Love Bow & Arrow, English Rose Corner, Square Set, Nested Stitched Scallop Square Set
- rdeča osnova: 10,7 x 13,9 cm (4,25 x 53,5")
- bel karton: 9,5 x 12,6 cm (3,74 x 5"
- bela osnova: 12,7 x 12,7 cm (5 x 5")
- rdeč karton: 10 x 10 cm 4 x 4")
- bel in barvni karton
- 3D lepilne blazinice, obojestranski lepilni trak
- Distress ink pad - Tattered Rose
- Memento ink pad - London Fog

Obe valentinovi voščilnici sta sestavljeni s pomočjo različnih CottageCutz šablon iz preteklih izdaj.

Pri prvi z nekaj spremembami iz prikupnih otroških lutk ustvarimo mično gospodično.



Druga voščilnica je narejena s kotno šablono vrtnice. 

Več si lahko ogledate na Scrapping Cottage blogu


Kot nekatere že veste, smo z novim letom začeli s prenovo kuhinje. No, dejansko se je vse začelo v novembru, ko smo jo izbrali in naročili. Veliko dela je bilo, saj smo zamenjali tudi pod in prestavili napeljavo. Moje ustvarjalnica se je v tem času spremenila v skladišče. Nisem si mislila, da je lahko v kuhinjskih omaricah shranjeno toliko stvari :). Upam, da bo do konca tedna vse končano in pospravljeno.    

Lepo se imejte.
Janja 

    

   

  

   

Komentarji

  1. Na krasen način si začela z objavami v letu 2018.
    Super si predelala otroške šablone in z njimi naredila fejst zaljubljeno mladenko.
    Všeč mi je, kako si v odprtine kotne šablone dodala črne in rdeče delčke in naredila elegantno voščilnico.
    Upam, da bo prenova kmalu končana in bo vse tipi-topi. Nič ne bo narobe, če pokažeš kakšno fotko prenovljene kuhinje :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja kako prisrčna je tvoja deklica! Enkratno skombiniraš izreze! Hura za novo kuhinjo, verjamem pa, da je kar projekt :) LP

    OdgovoriIzbriši
  3. Res sem že pogrešala tvoje objave. Prijateljica je projekt prenove kuhinje izpeljala malo pred tabo. In je ta isto rekla glede vse krame, ki jo imamo v kuhinjah in se jo sploh ne zavedamo do faze v kateri sta se znašli vidve.
    Vesela sem, da ti je uspelo tudi ustvarjat. Voščilnici sta čudoviti. Dojenčkasto šablono sem si prestavljala dokaj majhno, a po videnem nisem več tako prepričana.

    OdgovoriIzbriši
  4. Obe sta krasni. Lepo si sestavila prikupno deklico.

    OdgovoriIzbriši
  5. Pozdravljena v novem letu! :-) Čudoviti voščilnici si nam pokazala. Deklico si mojstrsko senčila in zelo lušno oblekla. :-) Čestitke za pogum, da ste se lotili obnove. Vem, kakšen projekt je to. O tem, kaj vse se nabere v elementih pa tudi sama lahko napišem roman. V dveh delih. :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Janja, vesela sem tvoje objave. Zdej sem tudi jaz bolj pridna in redna na blogu... Koliko robe imamo sem pa jaz videla ko smo se selili. Ni ne konca ne kraja. Ampak je pa toliko lepše ko je novo in ko počasi spet napolniš nove prostorčke.
    Tvoji voščilnici pa sta krasni kot vedno tvoji izdelki. Še posebej mi je danes všeč voščilnica s prikupno deklico.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lep pozdrav Janja, sem že mislila nate, kaj se ti dogaja, da te ni:). Ker sem tudi sama malo bolj počasna pri komentarjih sem že mislila, da sem te zgrešila. Naredila si tako cortni voščilnici, prav posebno pa mi je "padla v oko" deklica, saj je taka ravno pravšnja za naše male deklice.
    Glede kuhinje:) - si kar predstavljam kakšno skladišče nastane ob preurejanju, sem to doživela, ko sva se preselila v sedanjo hišo. Nisem ti "fouš", boš pa sedaj, ko bo vse končano, toliko bolj uživala. Pa da ne boš sedaj samo v kuhinji:). Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  8. To je približno isto, kot takrat, ko se seliš iz ene sobe v celo hišo...samo nosiš in nosiš...imaš občutek, da seliš celo vas in ne samo tvoje stvari...groza res, koliko navlake lahko zgnetemo skupaj.....Bo pa potem večji užitek, ko boš imela kuhinjo novo....Pol te pa spet ne bo za spravit v ustvarjalnico, ker boš samo kuhala.
    Tile otroci mi nekako ne sedejo, čeprav sem šablone že opazovala...ti imaš pa spet genialne ideje...upam, da bo še kakšna, ker tale je prav prisrčna.

    OdgovoriIzbriši
  9. Sem se tudi jaz spraševala kam si jo popihala :) Je Mojca dobro napisala, ko iz enega malega prostora nosiš ven pa se kar ne konča.
    Naj se hitro in uspešno zaključijo dela v tvoji kuhinji, da bo lahko v njej zopet uživala.
    Kljub temu si našla čas za ustvarjanje in naredila dve krasni voščilnici. Obe sta mi zelo všeč.
    Bodi lepo,
    Danica

    OdgovoriIzbriši
  10. Zdaj, ko je nova kuhinja, se bojim, da ne boš več hotela iz nje. Verjamem, da si v starih omaricah našla marsikaj, za kar splo nisi vedela, da imaš. Vsaj ponavadi je pri prenovah tako :)
    Voščilnici pa super, tako kot pomavadi.

    OdgovoriIzbriši
  11. Ppolno. Tako kot zna priti samo izpod tvojih prstov. Kako fino za novo kuhinjo. Midva sva to naredila pred letom in pol in še vedno se mi zdi kot bi prišla v novi prostor. Uživaj v njej.

    OdgovoriIzbriši
  12. Obe sta čudoviti, punčka tako kjut, druga pa s krasnim sporočilcem :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Oh ja,obnova kuhinje je prav velik zalogaj...tako ali drugače.Pri nas smo šli skozi ta projekt dve leti nazaj.Na koncu pa se vsekakor izplača.
    Si se pa kljub temu spet izkazala z xvema fantastičnima vosčilnicama.Ena lepša od druge.

    OdgovoriIzbriši
  14. Sem te pogrešala draga Janja in hkrati vedela, da se v tvoji kuhinji kuhajo drugačne stvari kot ponavadi - začinjene z ljubeznijo kot tvoji danes objavljeni lepotički! Imenitni sta!
    Naj se kuhinja sestavi po tvojih željah, Majda

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.