Happy Halloween

Pozdravljeni. Po res dolgem poletnem odklopu se vračam. Čudovito poletje se je za naju končalo s septembrskim oddihom na morju. Žal, je bilo vreme prav na morju tako slabo, da sva se vrnila domov nekaj dni prej, kot sva sprva načrtovala.

Tako danes z vami delim nekaj idej za Noč čarovnic. Moji izdelki so bili narejeni z nekaterimi nedavno izdanimi CottageCutz šablonami - Halloween.

Today, I share with you some ideas for Halloween party. My creations was made with some of the recently released CottageCutz Halloween dies.



Pripomočki:
- CottageCutz šablone: Spooky Cake, Spooky Cupcakes 1, Frankenstein & Ghost Owls, Halloween Pup, Circle Set (sedma šablona od sredine seta), Stitched Circle Set (šesta šablona), Nested Stitched Scallop Circle Set (četrta šablona), Cross-Stitched Square Set (največja šablona)
- bela osnova z nazobčanim robom: 13,5 x 13,5 cm (5.3 x 5.3"), prepognjena
- črn karton: 12,4 x 12,4 cm (4.9 x 4.9") in 8,4 x 8,4 cm (3.3 x 3.3")
- potiskan papir: 12 x 12 cm (4.7 x 4.7")
- bel in barvni karton
- okrasni lepilni trak
- lesene palčke za ražnjiče
- akrilna barva
- trak iz satena
- lepilo, samolepilne blazinice, obojestranski lepilni trak
- Distress blazinice: Hickory Smoke, Vintage Photo, Walnut Stain, Twisted Citron, Worn Lipstick, Spiced Marmalade
- Memento blazinice: Dandelion, Tangelo, Bamboo Leaves, Sweet Plum

Več si lahko ogledate na Srapping Cottage blogu.
Prepričana sem, da je nekaj šablon v tej izdaji vsekakor uporabnih tudi za druge priložnosti v letu.




Lepo se imejte.
Janja

  

  

  

   

Komentarji

  1. Ja dobro jutro tudi tebi....sem te že pogrešala...torki so šli kar mimo in mimo, Janja pa še vedno brez glasu. To, da ti je pasal tak odklop pa sploh ne sumim. Na morju je lepo tudi takrat, ko fejst grmi in pada...pogoj je samo, da nisi v šotoru:-))
    Šablonce so pa spet tako mamljivo lušne....duhci še posebno in ta mafin....Uh....noč čarovnic me ne zanima, čeprav si ga ti prikazala kot zelo srhljivo (perfektna izvedba) gruntam pa, kako bi se jih dalo uporabit v "navadnem" življenju.

    OdgovoriIzbriši
  2. ja, tole vreme je pa letos res ornk jesensko ...
    pri tebi pa spet takšne lepe barve in same super zamislice.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz sem te pogrešala. V nedeljo sem prav namensko poiskala tvoj blog da sem preverila če sem te zgrešila. Zdaj ko si napisala da si dopustnikovala sem prav pomirjena.
    Kot vedno si tudi to HW tematiko sestavila u nulo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovite šablonce in prekrasno si ustvarjala. Sploh te na palčkah so prikupne :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Sem vesela,da si uživala in izkoristila poletje.Moram pa priznati,da sem pogrešala tebe in tvoje krasne objave.
    Tokrat si izbrala zanimivo barvno kombinacijo.Prav vse so mi všeč,tiste na palčkah pa zmagajo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako super si tole izdelala in veseli me, da sta si odpočila in si privoščila poletje. September res ni bil najboljši. Sva pa imela midva srečo, da je bolj južno bilo še vseeno veliko sonca in toplo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super je spet občudovati tvoje krasne izdelke. Tudi jaz sem te pogrešala. :-) Svetovno zgleda tvoja strašljiva voščilnica. Super všeč sta mi tudi "liziki". Papir za ozadje pa zmaga. :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasno za tvoj dopust, tukaj pa si bila pogrešana ;) Lušne voščilnice za Halloween, samo meni še vedno niso blizu.

    OdgovoriIzbriši
  9. Oooo lep pozdrav Janja, tudi jaz sem te pogrešala, čeprav tudi sama nisem bila prav pridna na blogih. Me veseli, da si imela dolge in prijetne počitnice, slabo vreme v septembru pa je tudi naju malo preje poslalo z morja:).Si pa takoj odlično naredila lepe in simpatične voščilnice in me veseli, da nam kmalu pokažeš še kaj lepega. En pozdravček iz srca, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  10. Pogrešala sem tvoje objave, bi ti pa iz srca privoščila, da bi na morju imela lepše vreme. Lušne so tele nove šablonice, zelo pa mi je všeč tudi papir s pajkovo mrežo.

    OdgovoriIzbriši
  11. Janja, tale daljši oddih ti je zelo koristil in vidim, da si si nabrala novih ustvarjalnih moči, saj si nas zasula z objavami :-))
    Krasno strašljive izdelke si naredila. Barve so čudovite!

    OdgovoriIzbriši
  12. Odlično in nagajivo za najbolj strašno noč :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.