Happy Wedding

Pozdravljeni. Po mesecu zatišja danes z vami delim poročno čestitko, ustvarjeno z novimi CottageCutz šablonami.

Hello. Today, I share with you a wedding card created with the new Wedding CottageCutz dies.


Pripomočki:
- CottageCutz šablone: Wedding Chapel, Wedding Convertible, Rose With Wedding Rings, Love Bow & Arrow, Nested Stitched Scallop Circle Set, Circle Set, Nested Stitched Scallop Rectangle Set, Mail Tag Set
- bela osnova: 10,7 x 13,9 cm (4.2 x 5.5"), prepognjena
- bel karton: 10 x 13,2 cm (4 x 5.2")
- bel in kraft karton
- Distress ink blazinici: Antique Linen, Vintage Photo
- ColorBox bela blazinica


Pripravila sem tudi tag za obletnico poroke, ki se lahko doda darilu.

I also prepared a tag for the wedding anniversary that may be added to the gift. 


Več si lahko ogledate na Scrapping Cottage blogu.

Lepo se imejte.
Janja

  

  

  

   

Komentarji

  1. Draga Janja, oba izdelka sta čudovita. Všeč so mi izbrane barve.
    Lepote je zopet brati :)
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo je spet občudovati tvoje izdelke. Čudovita poročna voščilnica je nastala! Ta barvna kombinacija je moja najljubša. ;) In cerkvica je prekrasna ter celotna postavitev! Izjemno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo si združila oba poročna motiva in sestavila enkratno voščilnico. Tudi barvna kombinacija je enkratna.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna postavitev, zelo lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita izdelka. Hvala za predstavitev novih CC šablon.

    OdgovoriIzbriši
  6. Dobrodošla nazaj :-) Lepo te je ponovno "srečati" :-)
    Najprej me je začarala barvna kombinacija - čisto, čisto za mojo dušo :-) Potem pa sem začela uživati še v pogledu na voščilnico in tagec - tako zelo lepo!
    Prijazen pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni je takoj v ušesu začela igrati pesem Goin' to the chapel and we're gonna get married :D Lepo si jo naredila.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita voščilnica in zanimivih barv.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepa je in kremno toplih barv..

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita je tale tvoja poročna voščilnica :-)) Krasnih barv in lepo sestavljena.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovita voščilnica, všeč mi je postavitev in da si zbrala rjavo barvo za kontrast.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  12. Oooo, tole sem pa spregledala, sem bila ravno takrat na dopustu. Zelo lepa in elegantna voščilnica, prav tako tudi tagec.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.