Vesela šola

Še malo in tu bo zadnji mesec pouka v tem šolskem letu. V ta namen sem naredila nekaj zahval.
Letos sem se dela lotila še z večjim veseljem, saj imamo v družini, pridnega prvošolčka.


Najprej je bila dokončana ena. Ko je babi dobila pohvalo :), so bile naslednje tri hitro sestavljene.



Izzivi:
DL.ART - izziv #204: graduation / thank you card
Our Daily Brad designs - izziv#286: just say thanks
Card Mania Challenges - izziv #92 - life is colorful

Lepo se imejte.
Janja
...............................................
rezalne šablone -              Najlepši par - hura, šola
                                         Najlepši par - hvala
                                         MFT Die-namics - Blueprints 31
..............................................       

Komentarji

  1. Zelo barvite in lepe zahvalnice.

    OdgovoriIzbriši
  2. Orkaduš babi....tole pa je zamisel in pol. Brez zamere ampak čez 3 leta ti bom ukradla zamisel, če se boš pa vmes še kaj podobnega spomnila, bo šla pa še tista ideja z mano:-))
    A smo me spet na isti valovni oz. internetni dolžini....mislim nate, te tipkam, ti pa tud (samo jaz malo zamujam, ker je besedilo daljše:-))
    Ej, a sem ti že napisala, da si tole krasno skup zmetala....aja, sem!!!!! Pri naši starosti boljš 2x, kot nobenkrat.....

    OdgovoriIzbriši
  3. Super luštne zahvalnice si naredila babi! :) Domiselno sestavljeno!

    OdgovoriIzbriši
  4. O, kolk zelo so kjut. Super !

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja babi, še dobr da so te pohvalili, saj to več kot zaslužiš. Kakšna čudovita zahvalnica in kako domiselna, še 1x kapo dol pred tabo, odlična si. To pa je ideja in pol in mislim, da se boš morala sprijazniti s kakšnim kopiranje (sem videla, da Mojca že grozi:))). Pozdravček do jutri, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  6. Oo, kakšna krasna zahvalnica! :) Nekje bodo učiteljice zelo vesela teh zahvalnic. Super si jih sestavila. ;) Mene so navdušile.

    OdgovoriIzbriši
  7. This is really great!! I love your idea with the crayons what a fun card
    Thank you for entering the DL.ART THANKFUL THURSDAY challenge #204- “Graduation” or Thank you” for this challenge. Have a blessed day
    DIANA L.

    DL.ART
    DL.ART DESIGN TEAM MEMBER
    http://dianamlarson.blogspot.com
    http://dianamlarson.ctmh.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Mislim, da ni bilo nobenega dvoma, da tvoja voščilnica ne bi koga navdušila :) Krasna ideja in seveda mojstrsko izvedeno.

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasne so in zelo lepo sestavljene :-))

    OdgovoriIzbriši
  10. Res so prikupni tile tvoji svinčniki ;) To bodo tršice (pardon, učiteljice ) vesele, ko jih bodo dobile.

    OdgovoriIzbriši
  11. mojstrsko res in všeč so mi barve.

    OdgovoriIzbriši
  12. Se popolnoma strinjam ,da je babi dobila pohvalo,ker so res zelo zelo simpatične.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  13. iii babi, kako super si tole naredila. Ni prav nič čudno, da si bila pohvaljena.

    OdgovoriIzbriši
  14. Noro dobro so videti in vse špohvale babici :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Tako enostavno je videti pa tako so pisane in lepe. Prav pritegnejo pogled.

    Marjeta

    OdgovoriIzbriši
  16. What a fun card!! I love your different die colored pencils and your design. Thanks for joining us at ODBD!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.