Okoli sveta z napako

Današnja voščilnica je druga, ki sem jo naredila v kratkem. Pa ne zato, ker bi bile take želje :). Več o tem v nadaljevanju.


Relief na izrezu globusa, je narejen z ALU folijo, ki sem jo najprej zmečkala v kepo. Ne preveč, saj sem jo nato ponovno zravnala in prilepila na karton. Lepilo sem nanesla po celi površini. Ko se je lepilo posušilo, sem jo s čopičem pobarvala z rjavo akrilno barvo. Na suho barvo pa kasneje s prstom nanesla zlato pasto in vse skupaj pustila čez noč, da se je dobro posušilo.
Izrez globusa je kasneje polakiran z lakom, ki je folijo in barvo dodatno utrdil na kartonu.


Dokončna voščilnica.



Pri ustvarjanju se nam lahko zgodijo take in drugačne napake. Ta, ki sem jo naredila tokrat pa zagotovo sodi med moje "cvetke leta". Ko je bila voščilnica že dokončana in poslikana, sem šele na ekranu videla, kako sem ga polomila. Ker vse pritrdim za 100 let, mi ni preostalo drugega, kot da se stvari lotim znova. In da bo vse še bolj veselo, tudi papirja nisem imela več dovolj.
Še moja cvetka leta :)). 

  
Lepo se imejte.
Janja
..................................................
rezalne šablone:           Sizzix - globe mini by Tim Holtz
                                     Marianne Designs - classic cars
                                     Lifestyle nesting dies - squares
                                     Rayher - male številke
..................................................

Komentarji

  1. Jaz pa gledam in seveda nič ne opazim ;) Vse v nulo ;)
    Krasno si naredila globus, res super pride to s folijo.
    Da pa je svet na glavo, se pa tudi zgodi ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hihi. Globus je čudovit. Si pa kar predstavljam, kako ti je bilo, ko si ugotovila zemljepisni kiks ampak si se dobro znašla in končna verzija izgleda super. Imam tudi jaz kakšno takšno cvetko, ki jo bolj ali manj uspešno skrijem. Hvala za opis tvoje tehnike za globus. Bo treba preizkusit.

    OdgovoriIzbriši
  3. Obe sta prekrasni! Ideja za globus je vrhunska. Hvala, ker deliš nasvete z nami. Vse je narejeno res do zadnjega detajla natančno! :) Cvetka z globusom, temu se reče, da se svet po svoje vrti in obrne včasih tudi na glavo. ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Janja,mislim da imamo kar vse tu ali tam kakšno cvetko.Včasih se jo da zakriti,včasih pa tudi ne.Globus je res obrnjen na glavo pa vendar....tudi mi imamo včasih cel svet obrnjen narobe.
    Drugače pa je voščilnica zopet dodelana v nulo.Bravo!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlična čestitka, super su papiri!!
    ♥Pozdrav Valentina♥

    OdgovoriIzbriši
  6. Fantastičen svet si ustvarila, tudi tisti, obrnjen na glavo, ima v sebi vrednost. Kolikokrat se nam res postavi na glavo, a gremo naprej ...
    Obe sta čudoviti.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasna voščilnica in zopet nekaj novega in res originalnega pri tebi. Da pa je svet obrnjen na glavo, pa sploh nebi opazila....pri današnjih norih časih je vse tako ali tako narobe...

    OdgovoriIzbriši
  8. Janja, prekrasni sta obe in super ideja s folijo. Hvala, ker deliš z nami <3

    OdgovoriIzbriši
  9. Janja kljub "cvetki", ki sem jo težko opazila, sta obe izvedbi krasno narejeni. Všeč mi je ideja s folijo. : )

    OdgovoriIzbriši
  10. Janja, morda pa to le ni takšna napaka, ki se jo nebi dalo upravičiti :) Današnji svet je tako ali tako obrnjen na glavo, kajne :))
    Sicer je voščilnica čudovita. Hvala za postopek izdelave reliefnega papirja.

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasna voščilnica - obe ... strinjam se z Danico - za nekoga, ki praznuje 80 let je zares ta svet postavljen na glavo in bi s primerno mislijo elegantno rešila zadevo ;)
    Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudoviti sta obe. Svet pa je itak velikokrat postavljen na glavo.

    OdgovoriIzbriši
  13. Janja, tudi če bi pustila globus obrnjen narobe, bi si lahko mislili, da si nalašč tako naredila. Saj je ta naš ljubi svet zadnje čase res bolj na glavo obrnjrn kot ne. Voščilnica je krasna, sploh ta izdelava globusa. Lep pozdrav. Z.

    OdgovoriIzbriši
  14. Janja, hvala, ker si delila z nami svojo "cvetko leta", menda je tudi z lepili tako, da sploh ne držijo, ali pa res zalepijo za 100 let. voščilnici pa sta krasni!

    OdgovoriIzbriši
  15. Janja, tvoj narobe obrnjeni globus zagotovo ne bi šteli za napako, glede na vse tvoje perfektno izdelane voščilnice. Verjetno večina ljudi ne bi niti opazila. Sicer pa zopet za čisto petico. Super ideja s folijo.

    OdgovoriIzbriši
  16. Janja najprej hvala, da z nami deliš tudi "cvetko leta". Tebi prfektcionistki bi rekla, da se kaj takega ne more zgodit.
    Hvala tudi za recept izdelave z alu folijo.
    Čudovita voščilnica

    OdgovoriIzbriši
  17. Hudo dobro!
    Tako pravilno obrnjen svet kot tudi tisti, ki stoji na glavi ;)

    OdgovoriIzbriši
  18. U, krasno! Tole s folijo je super izpadlo, hvala ker poveš svoje postopke izdelave :) zelo mi je všeč voščilnica, pa tudi tadruga ni napačna, saj svet vse preveč res stoji na glavi.

    OdgovoriIzbriši
  19. Veš kaj meni se taka napaka ne zdi tako katastrofalna, saj zemlja večkrat "stoji na glavo"
    Drugača pa na glavo obrnjena ali na noge voščilnici sta super in opis izdelav z folijo mi bo pravgotovo prav prišel. Lp :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Včasih so stvari res obrnjene na glavo, kakšen 80-letnik pa tega po moje niti ne bi opazil ;)
    Kljub cvetki sta obe voščilnici enkratni.

    OdgovoriIzbriši
  21. Janja, krasni voščilnici, krasna ideja in čudovite barve. Take so mi najbolj pri srcu,
    lp

    OdgovoriIzbriši
  22. Včasih se res zgodijo neverjetne stvari in tale tvoj svet narobe je tudi zanimiva zadeva :) Je pa globus svetovn in to s folijo je noro dobro.

    OdgovoriIzbriši
  23. Uporabila si super tehniko. Jaz sem tudi že delala s folijo, ampak me ni preveč premamilo. Tvoja voščilnica je videti vrhunsko. Verjamem, da ti je postalo presneto vroče, ko si opazila kiks :) Ni kaj, tudi najboljšim se zgodi :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Odlično si naredila relief na globusu, res enkratno, si ne bi mislila, da lahko folijo takole uporabiš. Tvoj kiks sem morala pa prav poiskat; ) Tudi to spada zraven, da nam kdaj kaj uide in ga malo pobiksamo:) Vrhunski sta obe in zelo rada preberem tvoja navodila in nasvete. Lp

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.