torek, 24. maj 2016

V pozlačenem okvirju / In a gilded frame

Pozdravljeni. CottageCutz šablone okvirjev so tako uporabne, da sodijo v mojo top zbirko šablon. Tudi voščilnico za današnjo objavo sem začinila z okvirjem, prekritim s tanko plastjo zlatih kosmičev. Na okvir sem položila cvetočo vejico.

Hello. CottageCutz frame dies are so useful that they belong, in my go-to collection. The card for today's post is also spiced up with a frame covered with a thin layer of golden flakes. On the frame I put a leafy foliage with flowers.


Za voščilnico potrebujemo:
  • rjavo osnovo: 11,5 x 14,5 cm, prepognjena
  • valovito lepenko: 10,8 x 14 cm
  • rjav karton: 10 x 12,5 cm
  • bel karton
  • Distress inks: Milled Lavender, Spun Sugar, Victorian Velvet, Aged Mahogany in Moved Lawn
  • Memento inks: Cantaloupe, Pear Tart 
  • zlate kosmiče
Iz belega kartona izrežemo rože in listje s šablonama 3D flower #1 in leafy foliage. Izreze senčimo in oblikujemo. Uporabimo manjše izreze rož.

From white cardstock cut flowers and leaves with 3D flower #1 and leafy foliage dies. Cutouts of flowers and leaves are then shaded and shaped. For flowers use only the smallest die cuts.  


Z največjo šablono iz seta izrežemo okvir z okrasnimi šivi. Premažemo ga s kovinsko pasto v barvi bakra.

With the largest die from the stitched wide rectangle frame set, cut out the frame and brush it with a copper metallic paste.


Ko je okvir suh, nanj z gobico na nekaj mestih, nanesemo lepilo. Posujemo ga z zlatimi kosmiči. S prsti jih nežno pritisnemo na podlago, da se dobro primejo. Odvečne kosmiče odstranimo z gobico.

When the frame is dry, apply the adhesive with a sponge on few places. Sprinkle it with golden flakes. With fingers press them gently for perfect bonding. We remove the surplus flakes with a sponge.


Okvir se zelo lepo sveti, čeprav mi njegovega sijaja ni uspelo, ujeti na ostalih fotografijah.

The frame is very shin, although I have not been able to catch its glow on photos. 


Položimo ga na rjav karton, označimo notranji del okvirja in izrežemo. Valovita lepenka je del stare embalaže.

Put it on the brown cardstock, mark the inner part of the frame and cut it out. Corrugated cardboard is part of an old package.



Sestavimo voščilnico.

Assemble the card. 




Ne pozabite, na naš izziv #2 - pozdravljena pomlad.  
Do konca meseca lahko svoje izdelke delite z nami na Scrapping Cottage blogu

Šablone, ki sem jih uporabila pri delu:

  


Lepo se imejte.
Janja

20 komentarjev:

  1. Janja, zlati okvir ji da poseben čar in vrednost. Zopet ena vrhunska voščilnica. Vidim, da ti SC šablone zelo ustrezajo in so pisane na tvojo ustvarjalno dušo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooo kako je lep okvir, valovita lepenka tudi naredi svoje, pa te rožice z listki in tile zlati listki...imam jih doma, pa nisem vedela, da jih lahko uporabim tudi na papirju...moji so šli samo na fimo maso. Kako je to fino, da vsak dan kaj novega izvem. Hvala ti. Prekrasen izdelek. čao

    OdgovoriIzbriši
  3. u, tale okvir je čudovit in ti si potem vse skupaj sestavila v cvetlično poezijo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna je. Čudovite so mi predvsem rožice. Všeč mi je da napišeš tudi postopek izdelave.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito. Rožice so tako lepo pisane in živahne in prav izstopajo na valovitem kartonu. Pozlačen okvir pa je sploh nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno izdelano. Valovita lepenka in pozlačen okvir sta popolna kombinacija. Zelo mi je všeč kontrast.

    Marjeta

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako sta lepi!!! Te šablonce so videt super, sploh, ko jih ti primeš v roke :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Super voščilnici si izdelala!
    Jaz pa se spet navdušujem nad kolekcijo CC rožic.
    Tale 3D roža me še posebej zanima.
    Bi te lahko prosila, da mi izmeriš velikosti teh 3 rožic. Kolikor sem zasledila so tri različne velikosti pri tej šabloni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala.

      Duši, s šablono lahko izrežeš 4 venčne liste v velikostih:
      5,5 x 5,5 cm
      5,1 x 5,1 cm
      4,7 x 4,7 cm
      4,4 x 4,4 cm
      Lp

      Izbriši
  9. Čudovit okvir in voščilnica kot celota. CC so res super šablonice. Tudi pri meni visoko kotirajo in počasi večam zalogo ;-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Prečudovit prikaz
    krasna voščilnica
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  11. Kdor zna, zna! Čudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  12. Tale okvir je res nekaj prav posebnega. Všeč mi je kombinacija bron in zlate barve. In vse skupaj se odlično poda na valovito lepenko. Krasen izdelek za 5+

    OdgovoriIzbriši
  13. Kako lahko tako natančno vse izrežeš in sestaviš? :-)) Voščilnica je čudovita. Okvir s kosmiči pa nekaj posebnega. Lepo si reciklirala valovito lepenko. Čudovito si sestavila rožice. Navdušena sem 100 na uro. :-))

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudovite rože na čudovitem ozadju.

    OdgovoriIzbriši
  15. Hvala za predstavitev izdelave okvirja. Čudovito voščilnico si nam prikazala, pa saj veš, tvoje so vedno nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  16. Oh, kako lepo. Pozlačen okvir je pa še posebno TOP. Čudovita voščilnica, kot vedno.

    OdgovoriIzbriši
  17. oh Janja, kako čudovit okvir si naredila in seveda tudi voščilnica kot celota je fantastična :-))

    OdgovoriIzbriši

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.