Okroglih 70 let

Postavitev s številko in uro je doživela nekaj ponovitev. Zadnjo voščilnico-knjigo sem naredila za 70-letnika, ki se za hobi ukvarja s pridelovanjem cvička.     


Modro-zelena barva podlage s pikico rdeče lepo dopolnjuje kovinski lesk bakra. Uporabila sem gosto pasto na oljni osnovi.
Rdeč grozd je sestavljen iz krogcev, ki so ostali od zobatih kolesc. Ko je bila voščilnica že oddana, sem šele prebrala, da je cviček vinski posebnež. Je edino vino na svetu, poleg toskanskega chiantija, sestavljeno iz rdečih in belih sort grozdja.


V notranjosti voščilnice je leva stran namenjena besedilu. Na prepognem kartonček sem dodala okvir, pritrdila trak za lažje dvigovanje in izrez iz lepenke.


Ker sem vedela, da dodatek iz lepenke ne bo pravočasno pripotoval iz tujine, časa pa sem imela na voljo vedno manj, sem za pomoč prosila Nevenko. Njen paketek je prispel pravočasno. Nevenka, hvala.


Izzivi
Penny's Paper Crafty Challenge blog - izziv  #228: anything goes
Brown Sugar Challenge Blog - izziv #147: favorite color combo
Allways someting creative - izziv #99: men
Pile It On Challenge - izziv #70: coffee or wine (or any adult beverage)
Craftyhazelnut's Patterned Paper Challenge - izziv/ maj 2015

Lep začetek tedna. Janja
...........................................
štampiljka -               Mavelu.com - vse najbolše
kovinske šablone -   All Occasion Dies - pocket watch
                                 Taylored Expressions - sprockets 
                                 MFT Die-namics - stiched square frames
                                 MFT Die-namics - fishtail flags layers STAX 
                                 MFT Die-namics - let’s toast
                                 Sizzix Die set - squares
                                 Impression Obsession Die - leaves
............................................

Komentarji

  1. Janja, ura mi deluje kot prava in lepo si se znašla, da si jo uporabila kot številko 0.
    Všeč mi je, kako si dobila grozdje :)
    Voščilnica škatlica je perfektna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau, huda je, vse premišljeno in dodelano v nulo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Janja čudovito knjigico si oblikovala in všeč mi je izbor barv.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasotička. Številka z uro je čudovita, lepo si jo patinirala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito izbrani in dodelani detajli, tvoja izvirnost in skladnost prav sijejo iz prelepo izdelane knjige.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudoviti detajli in ura kot o je res nekaj posebnega...

    OdgovoriIzbriši
  7. Oh, wie! A book card, cool. Thank you for your participation with ASC. Hope to see you again. Creative regards from stempelfrida.
    http://stempelfrida blogspot.de

    OdgovoriIzbriši
  8. Janja, preprosto krasna je. Pri tebi me vedno najbolj fascinira čistost in natančnost tvojih izdelkov. Res je vse izdelano v nulo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Super je! Š e posebej všeč mi je njen bakren videz ter "mehanizem" za zapiranje.

    OdgovoriIzbriši
  10. Prava umetnina. Tako lepo izdelana in z ravno prav dodatki. TRudi barve so po mojem okusu. Super.

    LP, Marjeta

    OdgovoriIzbriši
  11. Z bakrenimi elementi si zmagala. Knjiga je fenomenalna in barvna kombinacija se mi noro dopade :).

    OdgovoriIzbriši
  12. Sehr schön. Danke für die Teilnahme bei ASC.
    LG Dreja

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo lepa knjigica,zelo lepo si jo okrasila in dodelala.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  14. Kako je pa tale knjigica lepa! Barvna kombinacija je fantastična. Dodatki so vsak na svojem mestu, izdelava pa je popolna. :-)) Všeč mi je način zapiranja knjigice. Za moškega dosti bolj paše, kot trakec. :-)

    OdgovoriIzbriši
  15. Predivna i vrlo lijepo napravljena.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  16. In kje je največ cvička doma???? V naših koncih. Ker ne pijem nobenega vina (razen vode), mi je to itak vseeno. Tvoj je čisto pravi. Pogled na poln kozarec je "poln" v pravem smislu. Tudi način zapiranja mi je bolj všeč kot na trakce..bolj šik izgled. Bakreni dodatki so pa fantastični. Tole je res knjiga v pravem smislu . Moja samozavest pri izdelavi knjigice je padla v "poden", tako da vprašanje kdaj se bom kakšne še lotila...takrat, ko bo slika tvoje izginila iz mojih možganov:)) (hecam se, kdor zna pač zna....ena malenkost zavisti pa še vedno obstaja-saj mora, ker sem čistokrvna Slovenka:)) čao

    OdgovoriIzbriši
  17. Nimam drugih besed, kot: popolno.

    OdgovoriIzbriši
  18. Prekrasna je. Ta kombinacija številke in ure je svetovna in narejeno je res do popolne perfekcije. Mislila si prav na vsaki detajl.

    OdgovoriIzbriši
  19. lovely card project thanks for sharing with brown sugar this week Rachel dt

    OdgovoriIzbriši
  20. Gorgeous project Janja. Thank you for playing along with our Challenge at Penny's Paper-Crafty. We would love to see you again ... Anet DTx

    OdgovoriIzbriši
  21. Prelep izdelek, samo za gledat in občudovat Janja. Lep pozdrav ♥

    OdgovoriIzbriši
  22. Super izdelek, ki je slavljenca gotovo razveselil! Zelo mi je všeč ideja o kombinaciji ure s številko! :)
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  23. tole je pa za dol past lepo

    OdgovoriIzbriši
  24. Kombinacija barv, detajli, popolnost, tvoje delo.

    OdgovoriIzbriši
  25. res je tale kombinacije ure in ničle svetovna, pa vsi ti detajli in barve ...

    OdgovoriIzbriši
  26. Čudovito! Vse na njej si doterala do amena, kot pravimo pri nas. Popolno. Res občudujem tvojo natančnost in te polne kozarčke, videti je, kot bi bili napolnjeni s pravim vinom. Krasno.

    OdgovoriIzbriši
  27. Noro lepa knjigica. Vse izdelano v nulo in popolno, kot znaš le ti...Hvala za paketek ;-)

    OdgovoriIzbriši
  28. Krasna knjigica za moškega s skrbno izbranimi detajli. Lp

    OdgovoriIzbriši
  29. Thank you so much for joining my Craftyhazelnut's Patterned Paper May challenge with your lovely crafting - hope to see you again soon x

    OdgovoriIzbriši
  30. Čudovita knjiga! Zelo lepo si jo izdelala in prva stran je res krasna :-))

    OdgovoriIzbriši
  31. A really great bookcard!
    Thank you so much for taking part in our “Anything Goes” challenge over at Penny’s.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT Penny's Paper Crafty Challenges)
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)
    (DT Come and Get It)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.