Craft-alnica - Slovenski napis

Pozdravljeni. Pred nami je že #109. izziv v Craft-alnici. Pripravila ga je Simona.


V mesecu maju je z nami spletna trgovina


Živjo!
Sem Marina in prihajam iz Mavelu.com, ki je spletna trgovinica z zelo osebnim pristopom, saj sem v prvi vrsti še vedno samo nadobudna ustvarjalka in mi veliko pomeni nasmejan in zadovoljen obraz.
Svoja "vrata" smo odprli skoraj dve leti nazaj in v tem času se naša ponudba vztrajno širi in pri nas najdeš praktično vse, kar potrebuješ za papirčkanje (če pa si kakšno stvar zelo želiš in je v ponudbi ne najdeš pa ti jo z veseljem naročim). Tedensko pripravljam tudi video vodiče v katerih prikazujem različne tehnike in uporabe ustvarjalnih pripomočkov in materiala. Za vse začetnike (in tudi že bolj izkušene ustvarjalke) pa sem pripravila tudi brezplačno e-knjigo, ki si jo lahko preneseš tule.  Skratka draga dama, pri nas si vedno dobrodošla in veseli smo vsakega tvojega obiska pa naj bo to na spletni strani ali na naši FB strani :) 

Spletna trgovina Mavelu.com, poklanja
naključni izžrebanki 


in Top3


Na vseh treh voščilnicah sem uporabila napise našega sponzorja.


Pri prvi je motiv premazan s pokajočim lakom. Tega sem se lotila prvič, verjetno bi vse veliko lepše izpadlo, če bi za barvanje uporabila druge barve in ne distress blazinic. Lakiranja sem se najprej lotila s čopičem, ki je že pritrjen na pokrovček stekleničke, hitro sem ga zamenjala za čopič z mehkejšimi ščetinami, saj so se osenčeni robovi razmazali.


Časa za novo ni bilo več. K sreči :), je moja zaloga neobjavljenih voščilnic velika, med njimi sem izbrala še dve za rojstni dan.


Tovornjak je digi odtis.

 

  


Pokukajte tudi k ostalim članicam ustvarjalnega tima: Simoni, Lili, Andreji in Marini. Pridružite se nam.
Lepo se imejte, Janja
...........................................
štampiljke -                Mavelu.com - rojstni dan - set 2
                                  Mavelu.com - napis
                                  Mavelu.com - napis
                                  Sarah Kay - Lucy and Kitty 
                                  Sarah Kay - Juliet in the field of nasturtiums
kovinske šablone -   MFT Die-namics - blueprints št. 3
                                  MFT Die-namics - blueprints št. 12  
                                  Marianne Desigs Dies - bird & fence 
                                  Memory Box Dies - winterberry sprig
                                  Spellbinders Nestabilities Dies - deckled rectangles SM
                                  Spellbinders Nestabilities Dies - deckled rectangles LG 
                                  Mama elephant Dies - femme frames 
luknjač -                    We R Memory Keepers Crop-A-Dile - corner chomper tool
barvanje -                  Distress blazinice
............................................

Komentarji

  1. Kakšne lopotičke, prav vse. Avto je pa moj favorit danes :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. iiijoj Janja kako so fletne, prave cartike :-))
    Vsaka zase je svoja zgodba in vse si zelo lepo sestavila!
    Pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  3. tale slovenski napis ki si ga uporabila na prvi voščilnici je res univerzalen...jaz sem ga lani uporabila na voščilnici z vrčki piva ;)
    seveda pa spet čudovite voščilnice kot vedno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasne so vse tri, pri vsaki mi je nekaj posebno všeč
    super tema
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. Vse tri so prave lepotičke.

    OdgovoriIzbriši
  6. Wow, predivne su, sve do jedne.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovite so vse tri...
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasne kot vedno. Na prvi ni videti, da bi šlo kaj narobe.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovite!
    Pri prvi mi je všeč razpokan videz (nič ni videti, da bi bilo kaj narobe) in lepo senčeni dodatki, ki dajo rahel pridih starinskosti.
    Druga me je osvojila z barvami in "lesom" v ozadju.
    Na tretji pa občudujem predvsem krasno pobarvan glavni motiv.

    OdgovoriIzbriši
  10. Verjetno samo ti vidiš, da se je kje kaj razpacalo na zgornji voščilnici :-) Meni se zdi popolna, tako kot tudi ostali dve. Tovornjakec bi ti pa kar odpeljala :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovite so - vse po vrsti :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Vse tri so čudovite :-)
    Lp Danii

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasna ideja ta pokajoči lak. Meni se ne zdi nič razpacano. Vse so popolne in tako zelo čudovite.

    OdgovoriIzbriši
  14. Kako čudovito so vsi trije motivčki pobarvani. Prav neverjetno realistično izgleda in vedno znova me navdušiš s postavitvijo. Janja zelo lepo!
    Prijeten vikend ti želim, Jana

    OdgovoriIzbriši
  15. Janja ob pogledu na tvoje voščilnice si človek prav oči odpočije. Čudovite so, prav vse.

    OdgovoriIzbriši
  16. Prečudovite...pri prvi sploh ne bi opazila nobene napake. meni najlepša pa je druga. Krasno si jo skombinirala. :)

    OdgovoriIzbriši
  17. uau kako je lepo! kako je krasna res! lp

    OdgovoriIzbriši
  18. Čudovite, kot vedno, prav nič se ne pozna, da ti ni šlo po planu pri prvi voščilnici. Je tako dobila tak lep "vintage" pridih.
    Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  19. Krasne in izdelane v nulo....kot vedno :-)

    OdgovoriIzbriši
  20. Bi bilo zelo skoda, ce nam ne bi pokazala teh lepotick. Tista s pokajocim lakom mi je tudi zelo vsec, dober efekt.

    OdgovoriIzbriši
  21. Vse tri so prekrasne, deklica med rožicami me je pa čisto osvojila!

    OdgovoriIzbriši
  22. Super nabor, ma meni zmaga moška verzija. Take voščilnice vidimo bolj po redko, sploh pa tako dodelane in elegantne :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.