56. Izziv - Manj je več

Še dobro, da imamo izzive. Ali malo drugače povedano ...... brez njih bi moje ustvarjanje teklo po ustaljenih navadah. Tako pa Craft-alnica s svojimi pestrimi izzivi poskrbi za raznolikost. Danes je temo izbrala Lili.

Da bo vsega res manj, sem še velikost čestitk zmanjšala za cm :)). Se hecam. Uporabila sem nove osnove - Craftwork cards, ki imajo školjkasto obdelane robove. 

Čestitke za najmlajše


Pripomočki :
reliefna mapa Crafts Too - babies feet, nožka od Whiff of Joy in Die-namics.
Za pikico na i trak iz belega satena s pentljo.


Ker ena ni nobena ........... sem jih naredila pet.


Zamenjala sem reliefni mapi in barvo traku. Dodala drobcene srčke, dva metulja in rob okrasila z luknjačem Marthe Stewart.
Poročni vabili


Pokukajte tudi k Lili, Simoni in Manueli. Pridružite se nam.

Lepo se imejte, Janja 

Komentarji

  1. Uf Janja ena lepša od druge... In res je velikokrat je manj res več... Če le najdem čas se tokrat tudi jaz udeležim izziva, saj mi je tema izredno zanimiva...

    Lep pozdravček...pappa

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo so lepe, zanimiv izziv.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovite,vse po vrsti.


    lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Ena lepša od druge...

    OdgovoriIzbriši
  5. Vse, kar pride izpod tvojih rok, je fantastično.

    OdgovoriIzbriši
  6. Iiiiiiii, kak' so lepe :-) Ne morem se jih nagledati. Tako enostavne in tako učinkovite. Vau!

    OdgovoriIzbriši
  7. Janja kot vedno prekrasno! Všeč so tile majhni bodiji v krasnih barvah in pa vabila so božasnka, te kremaste nežne barve so mi najbolj všeč. LP

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako so cortkane. Vse barve jim pašejo. Res ljubko.

    OdgovoriIzbriši
  9. Uporabila si zelo lepe osnove voščilnic, dodala luštne pisane bodije in zelo lepo zavezala mašnice. Aaaaahh, kako so cortig.

    OdgovoriIzbriši
  10. Tok so kjutiiiiiiiiiiiiiiii:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Tebi res vse uspe: manj bogate, bolj bogate ... S pravo mero dodatkov, ravno prav izbrane barve. Čudovite so!

    OdgovoriIzbriši
  12. Prekrasne so: bodiji s simpatičnimi srčki, pa tale poročna vabila...tako elegantna!

    OdgovoriIzbriši
  13. Kjuuuuuuuut! V vseh barvnih kombinacijah.

    OdgovoriIzbriši
  14. ooo kako si bila spet pridna, nikoli ne ostane samo pri eni :-)) Všeč so mi oblekce s srčki!

    OdgovoriIzbriši
  15. ojoj, spet cela serija, superca, všeč so mi te dojenčkaste zadevice... :) se vidi, da smo v naših družinah letos v pričakovanju novih članov.. superca si... lp

    OdgovoriIzbriši
  16. Zelo lepo, te z body-ji so tako zelo lušne, poročne pa prefinjene.

    OdgovoriIzbriši
  17. tako jednostavne, a divne!Odlicno, Janja! Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  18. Čudovite so, že ozadja so tako lepa, kaj šele osrednji motivi. Ležijo ti tudi take čestitke, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  19. Janja, vse so lepe, strinjam se z Vladuškinim komentarjem, kjer je napisala, da so tiste z bodiji zelo lušne, poročne pa prefinjene.

    OdgovoriIzbriši
  20. Tako cartkaono, tole z bodiji in tako domiselno tole s srčki. Tudi poročne so preprosto lepe.

    OdgovoriIzbriši
  21. Preprosto ČUDOVITE in zelo domiselne... Lp

    OdgovoriIzbriši
  22. iiii, kako zelo so cortkane! Bodiji imajo srčke - super ideja. :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Vesela sem vašega komentarja. Hvala.